martsimo Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Da var det endelig komt bil med riktig emblem ute i tunet igjen og dermed er jeg også tilbake på bimmers.no etter en alt for lang pause med div andre merker.. Denne gangen ble det en bil med ett heller beskjedent motorvalg: 2003 mod E60 520 med 150 000km på telleren. Bilen bærer preg av å ha blitt "skrudd på" slik at det vil i første omgang bli gjort reperasjoner/utbedringer før større jobber skal påbegynnes.. Bilen har nylig gått over i sommermodus og har nå fått montert Beyern Rapp 20" (Bak 285/25/20, fr 245/35/20). Ett felgsett jeg mener kler bilen godt selv om enkelte mener at kantfelger er "ut".. Bilen er pr i dag senket med TA Technixs Coilover sett, men nytt Supersport Black Evolution Coilover sett er på vei i posten fra Parts and Retards. Ny M-Front fra GS er underveis da den som står på i dag er noen sprekker i nederst. KN filter (til original luftfilter boks) underveis Dension Gateway 500 ipod Dice monteres denne uken (inkl BT) Ellers så er det ikke gjort så mye mer med bilen enn at det er: Xenon i hovedlykter og tåke/grøftelys Facelift baklykter (LED) Sorte nyrer Led interiør lamper/under dører og skilt lys.. (Dette er gjort av tidligere eier og jeg er noe usikker på om dette skal beholdes) Videre er det ikke så mye fremtidsplaner utenom lettere oppgraderinger (M-Sport int/ekst) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Den var fin! Kledde den fargen godt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Den var fin! Kledde den fargen godt:) +1 Men sett heller på LCI facelift lykter;) eller LCI rep. det funker det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Veldig fin E60... syntes felga satt som et skudd:) En liten oppgradering, men som på E60 gjør stort forskjell er M5 speil, sett på de så løfter det bilen veldig samt litt soting hele veien så er du langt på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Må bestille senkesettet, men har det her i neste uke. Bestiller i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Så ut om en pen bil. Felgene passet ihvertfall utrolig godt syntes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Takk for det! Det gjenstår som nevnt noe småtteri før jeg kan begynne å "forme" bilen slik jeg vil ha den.. Men planene er helt klart M-Sport etterhvert, inkludert speil som jeg ser ble nevnt her.. Kommer litt bilder i slutten av uken når jeg har fått montert Dension Gateway 500 iPod Dice til original stereo.. Høyttalerpakke skal oppgraderes og sub/forsterker monteres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Kjempe fin E60 Likte spesielt godt at det var manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Grisefin de felgene satt som ett skudd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Lovet oppdatering med bilder etter montering av iPod Dice.. Men Dension Gateway 500 lot vente på seg.. Tydeligvis leveringsproblemer.. Sub og forsterker montert, men ikke fått skiftet originalhøyttalerene enda.. Ellers så er ny LED pærer bestilt fra autolights.no til angel eyes og ny M-Front er til lakkering.. Skal bli noen bilder så snart delene er på plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Nydelig bil, nøyaktig en slik jeg vil ha! Føles den brukbart sprek ut? Carlsius reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Flott E60 du har der! Sto mellom Hartge Classic II felgene og Beyern felgene du har da jeg hadde E61'en... valgte Hartge, men ser jo nå at det så gromt ut også med Beyern hjul! Skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Fin bil Håper på tilbakemelding når du monterer dice, for det skal jeg gjøre selv snart ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Er i Ukraina på jobb for tiden, så blir dårlig med arbeid på bilen.. Men litt nett shopping er det jo alltid muligheter for, så da jeg kom over disse på finn.no slo jeg til.. Skal ha bilen inn på lakkverksted når jeg kommer hjem da høyre hjulbue har noen blører etter at dekk har tatt litt for hardt oppi grunnet defekte dempere.. Da skal også sideskjørtene på lakkering.. Samtidig skal også ny front monteres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Om ikke mye så er det skjedd litt.. Mye utenlandsopphold for tiden som har stoppet fremgangen.. Det som er gjort den siste tiden: Supersport Black Evolution Coilovers fra Parts and Retards montert.. Ny M front ferdig lakkert Nye M sideskjørt ferdig lakkert Stereo montert Bassport i midtarmlene (skal sette inn skipose, så brukte muligheten til å teste litt) Bestilt: Original rullegardin fra GS Nye matter fra GS LaminX fra GS til frontlykter Blaupunkt plug and play forsterker fra bilradiospesialisten.. Har lagt iPod Dice planene på hylla midlertidig da Dynavin har annonsert at de skal komme med spiller for E60 i løpet av mai.. Dyn-E60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå