Gå til innhold

Min 1994 E34 BMW 520IA Shadowline | Alpina B10 4,6 | E87 130i. Ny bil…igjen! S 133


Anbefalte innlegg

Dette liker jeg.

Den skumkanonen kjøpte jeg og den var fabelaktig synes jeg.

Den såpen du bruker der,så jo ut til å passe riktig så bra i skumvaskeren din og.

Gud fader å gøy å se e34 i sånne tilstander som denne.

Som jeg har sagt før Fredrik,pass godt på skuta di.(noe jeg vet du gjør :) .

Det er bra :)

Ja jeg er fornøyd det jeg har fått brukt den, nøyaktig en gang :P Skal ta E90en ett tak i morgen da jeg sender dama på jobb med E34en :wink: Ja såpen fungerte veldig bra, man har jo det lille hjulet man kan justere skummets tykkelse med hvis man synes det blir for tynt og renner fort av.

Vi må jo ta vare på disse gode gamle BMWene, begynner jo å bli skremmende få av den nå. Akkurat som med E28, plutselig er de bare borte fra veiene... :?

Virkelig flott bil :) varmer hjerte når noen av disse blir hold orginal.. å blir så godt tatt vare på! :) stå på :D

Takker for hyggelige ord, varmer å høre så mye fine ord om gamle "gråtass" :D Bilen tar så godt vare på meg og er 100 prosent driftsikker, stopper aldri og byr svært sjelden på problemer så da får den godt stell igjen :)

Merkes at BMW kan kvalitesbiler :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skumkanonen, er det en flaske som du monterer foran på høytrykken? Har en slik på Nilfisk`en min, og har prøvd forskjellige typer "skum", men det blir så lite/tynt lag med skum at det renner av før jeg kommer rundt bilen.. Men Magifoam funker bra? Har du justering på blandingsforhold på høytrykken?

Ja på min så er det det ytterste munnstykket som er skumkanonen, dette stykket har en flaske hvor man blander skummet. Jeg har jo justeringsmulighet for hvor tykt man vi ha skummet men på selve høytrykken har jeg vanlig trykk.

Ja Magifoam funka veldig bra synes jeg, leste meg litt opp på detalersclub og da var det Magifoam og Autofoam som utmerket seg. Vet at det kan være litt forskjeller på de forskjellige skummene, JIF sin er vist veldig tynn klager mange over... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nei så kult :D Det var artig å se, er så flott med originale E34er i flertall :wink:

Var forresten innom Bavaria i dag også, du hadde ferie sa de :P Måtte ha nye vindusviskere, de jeg kjøpte hos Langaas passa ikke og det var klin umulig å få tak i viskere som passet andre veier. Da blei det originale med BMW merker på 8)

Bare la bildene ligge, det er bare koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har den siste uken oppstått en lei knake/rakle lyd fra høyre side bak i bilen, jeg tok kontakt med mitt verksted og de sa på telefon at det kunne høres ut som drivaksel, drivledd eller noe i den duren. I dag hadde vi bilen på bukk og fikk konstatert at det ikke var verre enn en gåen foring :D

9viykd2140l7mjbpicwo.jpg

Tok ett bilde parkert ved siden av mekanikeren sin flotte Mustang 8) Også regnet det i dag også for første gang på lenge så da fikk jeg endelig prøvd de nye originale vindusviskerene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den siste uken oppstått en lei knake/rakle lyd fra høyre side bak i bilen, jeg tok kontakt med mitt verksted og de sa på telefon at det kunne høres ut som drivaksel, drivledd eller noe i den duren. I dag hadde vi bilen på bukk og fikk konstatert at det ikke var verre enn en gåen foring :D

[ Bilde ]

Tok ett bilde parkert ved siden av mekanikeren sin flotte Mustang 8) Også regnet det i dag også for første gang på lenge så da fikk jeg endelig prøvd de nye originale vindusviskerene :D

har hørt om den mustangen der. var visstnok ganske sprek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid deilig med lyder som forsvinner og sist men ikke minst koster skjorta og fikse.

Den mustangen var fin Fredrik.

(Nesten like fin som en e34 :):):) )

Har og knirkelyder/gnissinger bak på min e34 men her er det eksosgummi oppheng og støtdemperlager bak som sakte men sikkert skriker utbytting.

Når jeg ser din bil,får jeg lyst til å lakke den helt ned med samme skjørt du har.=FINT synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fredrik 90 changed the title to Min 1994 E34 BMW 520IA Shadowline | Alpina B10 4,6 | E87 130i. Ny bil…igjen! S 133

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...