Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da hadde jeg fått god bilen ut av garasjen nå etter noen måneder med hard Oslo vinter. Bilen er en original 540ia fra 1993. Levert med det meste av utstyr, da den var demobil i Frankfurt i Tyskland de første to årene.

Utstyr:

214 AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION

240 LEATHER STEERING WHEEL

291 BMW LM SCHMIEDERAD/KREUZSPEICH

354 GREEN STRIPE WINDSCREEN

401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

438 WOOD TRIM

458 SEAT ADJUSTMENT, ELECTRIC. F DRIVER/PASS

472 CENTER ARMREST FRT DRIVER/PASS

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM

528 AUTOMATIC AIR RECIRCULATION CONTROL(AUC)

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

661 BMW BAV. CASS. III

676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM

704 M SPORT SUSPENSION

801 GERMANY VERSION

Individual data:

0490 Color = Lackierung in bornit-metallic, FQ 95-2856 BASF

Sist nevnte (Lackierung in bornit-metallic) er meget sjelden da det kun er levert fra fabrikk 3 stykk med denne fargen på 540. Det er opprinnelig en Mercedes farge som var veldig typisk på biler fra sent 80 og tidlig 90-tallet.

Bilen er forøvrig dønn strøken og fremstår som meget velholdt. En skikkelig cruiser med rette motor.

Nå over til det som er litt mer usikkert ... Svært usikker på om jeg skal beholde bilen eller om den skal gå til noen andre til fordel for et annet prosjekt når det nærmer seg vinter igjen. Har rett og slett for mange biler og mulig jeg skal se meg etter en 540 med manuell eller en velholdt M5.

SÅ er det noen interesse eller spørsmål så kan sendes til meg. Evt bud på bilen!

Må ikke selge den men er prisen rett kan den selges

FLERE BILDER LEGGES UT ETTER HVERT

jkxu15tlshpa1kngx7ec.jpg

8ar0ek5iodr70drko723.jpg

p8yl5ctrpqzy975wfrdc.jpg

oeyisffm2h7n01o8ct2u.jpg

xlhdsl20gtsx5mvlxnbj.jpg

d90m3qfdxml1dqzjgqgm.jpg

v6z06ughefbylp7kingr.jpg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

oooh, denne så pen ut! :D jeg synes du bør enten beholde denne eller kjøpe en med manuell. en e34 m5 er ikke like lettkjørt, da man gjerne må opp på turtall for at det skal dra skikkelig.

Skrevet

fin fin bil, siden den ser så strøken ut, så ville nok eg heller bygd om denne til manuell.

er ikke hverdagskost med strøkne org manuelle tilsalgs.

vil ikke si det gjør noe med verdien heller om du bygger om

Skrevet
oooh, denne så pen ut! :D jeg synes du bør enten beholde denne eller kjøpe en med manuell. en e34 m5 er ikke like lettkjørt, da man gjerne må opp på turtall for at det skal dra skikkelig.

Takk for det:) bilen er veldig ryddig og pen. Du har nok rett i det du sier, men bruker tiden på å finne en strøken 540 med manuell. Så får det komme en M5 en gang i fremtiden.

Skrevet
fin fin bil, siden den ser så strøken ut, så ville nok eg heller bygd om denne til manuell.

er ikke hverdagskost med strøkne org manuelle tilsalgs.

vil ikke si det gjør noe med verdien heller om du bygger om

Takk takk! Den er veldig strøken og jeg skal legge ut mer detalje bilder når jeg får tatt den hjem og vasket den. Denne forblir med automat så lenge den er i mitt eie, så får jeg heller se meg ut en ryddig 540 med manuell når det evt dukker opp.

:D:D

Skrevet

Nydelig bil dette her, imponerende disse strøkene E34ene dine :) E34 er grisefine biler nå man ser dem sånn som din, kraftige og majestetiske linjer. Den bærer stolt sine aldrene linjer og er stadig en pen å lekker bil å se på, noe annet enn hva man kan si om en MB E-klasse fra samme tid :wink: Er glad du ikke bygger den om til Manuell, en slik perle må forbli som den er :) Tror nok du skal lete lenge etter en strøken 540I manuell, hvis du ikke henter i fra Tyskland igjen da. M5 er jo ikke feil det heller da, men 540en er ikke langt unna :wink:

Håper på flere bilder :D

Skrevet

Rett og slett nydelig! Dine to E34er og den røde 540en til Johnja må da være formuets mest strøkene :)

Her var det gått med mange kuer ja :|

Fredrik 90, spør om han godtar 520ia som delebetaling ;)

Hehe, kan heller spørre om han heller tar 325en i bytte mot begge to? Neida! :) Skal jeg ha superstrøken gammel-BMW så er det kun E24 som betyr noe for meg. Disse E34ene er så fine at jeg ikke hadde turt bruke den i det daglige, og to kosebiler har jeg ikke plass til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...