Gå til innhold

BMW 635CSi - Tysk bil, endelig blitt norsk!


Anbefalte innlegg

Men i alle dager, den bilen der er det jo noe fryktelig kjent med!  :shock:
At den har vært med i et TV program visste jeg faktisk ikke før du la ut linken her nå.
 
Kuuult! :smile:

Edit: Fant igjen den episoden med bedre kvalitet her: https://tv.sport1.de/player/player.php?id=s174944
Skulle gjerne hatt tak i den episoden der i full oppløsning om noen vet hvor jeg kan få tak i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde jeg virkelig ikke trodd! :smile:

 

På de 2,5 årene jeg har hatt bilen har jeg lett etter den på nettet i håp om å finne bilder eller informasjon om den fra tidligere eiere (i form av en bilde/prosjekt-tråd eller lignende) uten at det har gitt resultater, så jeg ble mildt sagt overrasket da jeg ble tilsendt linken av en som tydeligvis hadde fått med seg innlegget til Fredrik før meg. Jeg følte meg jo 100% sikker på at det bare var kødd da han fortalte meg det, men så var det altså sant. Til tross for at jeg har eid bilen lenge så visste jeg faktisk ikke noe om dette før nå og det skal definitivt legges ved som en del av bilens historikk. Så stor takk til Fredrik og eventuelle medvirkende til at linken fant frem!

 

Og ja, det er bare et halvt år igjen til den blir veteran og "gratis" å få skilter på nå, det gleder jeg meg stort til. ;-)

Jeg har dessverre ikke fått gjort med den alt det som jeg hadde planer om før registrering, men det blir vel etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

En gledens dag, nå er det endelig norske skilter på denne bilen! :D

Etter å ha ventet i 3 år på at den skulle bli veteran var det rart å hente ut skiltene til den i dag, og ikke bare prøveskilter slik jeg har "måttet" gjøre tidligere. Nå kan jeg kjøre hvor og når jeg vil med den, bare synd det ennå er vinter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...