RF91 Skrevet November 20, 2014 Share Skrevet November 20, 2014 Ser ut som eit solid stykke med bra arbeid her Men sei meg, bruka du berre ein heilt vanlig 12v batteriladar? Og sette begge klypene på da ein vil rensa? Har høyrt om elektrolyse før, men trur ikkje eg har sett det i real life Nåke ein burde passa på om eg finne ut eg vil prøva da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syveri Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Hvor lenge lar du delen står med "elektrolyse" så ut som det fungerte skikkelig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Å enda et spørsmål om electrolyse. Er det noen spessiel blandingsforhold en må ha? artig prosjekt ser ut til og bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet November 25, 2014 Forfatter Share Skrevet November 25, 2014 Jeg går ikke etter noe spesielt blandingsforhold.. Men bruker såpass med SALT at der ligger et jevnt lag over hele bunnen av Isboksen. Om man søker litt på nettet så er der mange varianter. Har tidligere brukt bakepulver. Usikker på hva jeg synes fungere best ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet November 27, 2014 Forfatter Share Skrevet November 27, 2014 Da er bakstillinga ferdig. M5 - e30 bkf 1 av 4 hjulhus ferdig Runey, sande97, Sndvik og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet August 13, 2015 Forfatter Share Skrevet August 13, 2015 Har ikke vert så flink å oppdatere, men her kommer noen bilder av hva som har blitt gjort siden sist oppdatering. Rengjøring av motor...Dekselet skal lakkerest når motoren et montert i bilen. Har krymplakk fra gasolin.E36 servoNy m50 oljepumpe med e34 pickupZF 320 5trins kasse. Sandblåsing og lakk.Fikk også tak i rett type glass på blinklysene.Nye endeledd. M3 Bakstilling innkjøpt Denne blir snadblåst, camber/caster kit, nye lager, e30/e36 bremseskjold, 294mm skiver, pulverlakk og e36m3 caliper. Siden det blir å bygge om til 5x120 så har jeg kjøpt meg nye felger som skal på bilen BBS RS 16" tpmek, bimmerR, BjornarHS og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 Liker! Bra arbeid Skal bilen godkjennes med motor osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet August 13, 2015 Forfatter Share Skrevet August 13, 2015 (endret) Liker! Bra arbeid Skal bilen godkjennes med motor osv? Bilen skal godkjennes med motor ja Endret August 13, 2015 av Håvard P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frooyen Skrevet August 16, 2015 Share Skrevet August 16, 2015 Strøkent prosjekt, stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet August 18, 2015 Forfatter Share Skrevet August 18, 2015 Strøkent prosjekt, stå på! takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 (endret) Konge bil! Her er det vel noen oppdateringer som ikke er publisert, så vidt jeg vet Endret Januar 21, 2016 av Laudrup Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 22, 2016 Share Skrevet Januar 22, 2016 rått prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 13, 2017 Share Skrevet Januar 13, 2017 Hvordan går det her da? Påtide med update😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Januar 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2017 (endret) Bildeserver fjernet.. Endret Juli 30, 2022 av Håvard P Eystein Ose, RF91, BjornarHS og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå