matsi Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Hva mener folket her om disse nye fartsdumpene da? http://touch.vg.no/article.php?artid=10064949 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Edit: For å være helt ærlig så støtter jeg tiltaket... Klarer man å holde farten slik loven tilsier vil dette aldri bli et problem.. Genialt system! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Ser ut til å bli en felg"killer" om du uheldigvis skulle komme til å kjøre for fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Denne har vel blitt lagt ut før et sted? Anyway, tenk så flott det hadde vært dersom alle fartshumper ble byttet ut med disse? tror ikke de kommer til å bli plassert ut hvor det er høye fartsgrenser, da det vil ta livet av motorsyklister. Fotobokser gjør samme jobben der. I byen/tettsteder derimot hadde dette vært optimalt. Senkevennlig fartshump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 En ting er bøtene og den strenge straffen for å kjøre for fort, men nå skal de ødelegge bilene våre også i tillgg Gjelder å kjøper seg SUV med ballongdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Mye bedre enn de som er idag ihvertfall. Er jo mindre smart å kjøre fort der det er fartsdumper (de er der av en grunn) så er du redd for understellet/bilen er det jo bare å følge grensa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Er geniale fartsdempere dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 En ting er bøtene og den strenge straffen for å kjøre for fort, men nå skal de ødelegge bilene våre også i tillgg Gjelder å kjøper seg SUV med ballongdekk Værre med dagens humper hvor man slår istykker lepper og understell hvis man er uoppmerksom og holder fartsgrensa over dem. Hvor ofte ser man ikke Audier som tar faceplant etter fartshumpen selv om de ikke kjører spesielt fort? Jeg støtter denne typen dempere 100%. Det vil være bra for forbruket også siden man slipper å bremse ned til 20 for å passere humpen på en behagelig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Dette trur jeg er ett bra alternativ til fartsdump! Jobber sjøl i trondheim å raser litt rundt, så kommer de farts dumpene der det ligger en betongklomp midt i veien.. Så klompen går midt under bilen, dekka går på hver side av den.. smalt godt første gangen jeg kom med 520'n min.. Er så jævli forbanna på slike påfunn fy faan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Genial løsning tar den som fortjen en fartdemper.. uten å hinder tungtransport, brannvesen å sykebila å kom fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 En ting er bøtene og den strenge straffen for å kjøre for fort, men nå skal de ødelegge bilene våre også i tillgg Gjelder å kjøper seg SUV med ballongdekk Er geniale fartsdempere dette. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Genialt spørr du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Stiller meg skeptisk til denne jeg. For oss som har veldig lite dekk på felgene våre, så må det bli slutt på å glemme fartsdumper.. Det skjer faktisk en gang iblandt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Genial sak den der. Svenksene glimter til av og til de også Så hvis disse kommer til å bli brukt så kan vi jo faktisk holde fartsgrensa over i steden for sneglefart. Sier bare FÅ GANG PÅ DET!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Støtter den her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå