janerik171187 Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 ikke for å spamme tråden, men hva er det nøyaktig som blir feil med e36 løsninga? (og kan det kompanseres)gjerne ta det på pm om du ikke vil ha masse rart i tråden din har denne løsninga selv, men har ikke helt bestemt meg om jeg skal gå for det, vil at det skal funke bra på bane og. likte løsninga med bremsebalansejusteringa Jeg må innrømme at jeg ikke vet. Har bare hørt det av folk jeg anser som pålitelige. Har noe med bumpsteer og ugreie vinkler i sving å gjøre tror jeg. Det kan godt hende at det fungerer greit i praksis, jeg er bare forundret over at BT godtar en miks av understellsdeler med ulik geometri. Det samme gjelder egentlig bremser og BIAS, de spesifiserer gjerne størrelsen på skivene, men ikke veldig opptatt av match. Stor fordel for oss som lager mye rart selvsagt. har titta litt på min mens den er på bukken og synes det er mye mindre camber ivaffall, selv med justerbare topplager, om jeg husker rett så er det noe med vinkelen på fjørbenet. driver å setter på org igjen, så tenkte å sammenligne når jeg setter på ene siden, se hva forskjellen er med e36 på ene siden og e30 på andre siden hvis det er vinkelen på fjørbenet, så kan det kanskje løses med coilovers med liten diameter på fjørene og justerbart topplager med en uniballforing (for å ha annen vinkling på fjørbenet i forhold til toppen av dempertårnet) skal sjekke det ut litt tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Da har det blitt fikset litt rust. Ikke så spennende kanskje, men tok noen bilder av det uansett. Oppdaget at det var et lite hull i høyrekanalen ved jekkfestet, så da var det bare å sette i gang. Borret ut sveisepunktene og skar bort alt råttent stål. Tilpasset så en platebit som fikset innerprofilen, som også hadde blitt angrepet. Etter helsveising og priming med sink og Volvos svetsprimer var det klart for tilpassing av ny ytterkanal. Kjøpte en Veng kanal som donor til den biten jeg trengte. Ferdig tilpasset og primet. Punktet. Hel ved igjen. Grovsparklet. Resten får vente. Har bestilt meg en struktursprøytedings fra Würth, så da blir kanalene sprøytet med strukturmasse. Ellers har denne kommet i posten fra Gutenparts.com Et multiinstrument i retro Alpina-style som skal vise oljetrykk, oljetemp, diffoljetemp og kjølevæsketemp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Ellers har denne kommet i posten fra Gutenparts.com [ Bilde ] Et multiinstrument i retro Alpina-style som skal vise oljetrykk, oljetemp, diffoljetemp og kjølevæsketemp. Tøøøft! det gleder jeg meg til å se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 fy søren for no bra arbeid da! imponert! følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Konge rustfiks, imponert! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Utrolig imponerende rustarbeid og ikke minst prosjekt Følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Steike flott rustarbeid! Over imponert. Skulle ønske jeg var halvparten så god Konge prosjekt, følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Steike... Den nye biten der passa noe perfekt ja! God mann på detta her du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 bra rustarbeid! Nå kan du sette inn instrumentet:) hvilke funksjoner har du bestilt med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Det instrumentet er gromt:D ikke noe å si på arbeidet heller! Et spørsmål. Mulig jeg er blind, men er det bart metall i midta på baksiden av det stykket du sveiste inn? Altså mellom sveiseprimeren som er lagt på anleggsflatene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Har siklet på sånt instrument lenge fra flere aktører. Hva kom det på ferdig i postkassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 Dette er ikke vanskelig på noe vis, må bare ikke ha det travelt. På baksiden er det sort grunning fra Veng, men jeg må inn med en eller annen primer eller tynnstoff uansett. Sveisen på innsiden vil jo brenne bort det meste av beskyttelse. Sinkspray først, og tynnstoff etterpå tenker jeg. Instrumentet skal måle oljetrykk, oljetemp, diffoljetemp og kjølevæsketemp. det kom på ca 3500,- ferdig i postkassa, hvis det ikke dukker opp noe fra staten i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Moro å se fint arbeid, dette har du gjort før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Arbeidet er upåklagelig, som vanlig! En fryd å se... Ang det instrumentet... Det er jo dødsfett! Vi har siklet litt på sidene til Gutenberg noen ganger ja! Skulle gjerne hatt et slikt selv, men iogmed at jeg har et originalt E30 Alpina-instrument som jeg skal ha i E21en - så får jeg nesten bare bruke det... Selv om det fra Gutenberg nok er litt penere å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Denne bilen er veldig riktig! Liker at du holder den original. Du er veldig dyktig med hendene også ser det ut som, mange fine løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå