carlhaakon Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Grisefet bilen din har blitt! virkelig tatt seg opp, felga er helt rå! og spoilern som jeg i utgangspunktet syns er alt for stor, sitter som støpt Klar for å kjøpe e36 M3 snart og joine treff som det der Hyggelig og høre ja er ikke dumt det bare og bli med oss neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Film fra helgen som var, noen glimt av bilen min der, samt Halvor89 og ett par andre fra forumet her tipper jeg Blir vel også snart litt felg Update her da jeg skal pusse opp igjen RS hjulene helt. de er vel egentlig veldig bra nå, men siden tønnen på den ene er sprukket så blir de helt gjort opp igjen. det blir nye tønner, vurderer nye kanter får å få det breiere bak. alt skal poleres opp igjen, samt nye skruer og litt anna snacks uten om dette så blir bilen snart avskiltet og satt bort da jeg har andre planer får en stund fremover kommer også masse bilder i løpet av helgen da bilen har fått seg nye stoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Hvor fikk du tak på den M3 GT spoilern ? Er det kopi eller orginal,regner med det ikke gjør noe å spørre her i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Hvor fikk du tak på den M3 GT spoilern ? Er det kopi eller orginal,regner med det ikke gjør noe å spørre her i tråden PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Takker for svar å hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 du kan da ikke oppdatere trådnavn uten å legge ut bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Luremaus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 prøver seg på å snike inn en tease Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 prøver seg på å snike inn en tease er ikke nye stoler! er kun Tiger trekk ifra biltema! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Ble bra med nye stoler, tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 ser ikke noen stoler jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 Captein Slow har ikke fått vert ute med kamera, men lover at det blir bilder i løpet av kort tid. har til og med lada batteriene så ser veldig lyst ut får og ta bilder i dag prøver seg på å snike inn en tease er ikke nye stoler! er kun Tiger trekk ifra biltema! Teaser: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Da har jeg endelig fått tatt en shoot samt filma. alt skal redigeres og klippes sammen så kommer sikkerlig bilder snart. men en liten teaser av ett uredigert bilde skal dere få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Legg ut bilder av dissa K-sport stolene dine da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Legg ut bilder av dissa K-sport stolene dine da! +1!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå