Gå til innhold

Min E36 328i trackday bil (SOLGT!)

carlhaakon
 Share

Anbefalte innlegg

Kommer mer. Har nesten 1000 biler å sile gjennom etter jeg stod på indre bane og knipsa....

Gleder meg :)

Tok et par bilder av bilen din jeg å..resten av bildene kommer i løpet av kvelden, har et av den på banen ;) Bilen din så bra ut i virkeligheten også, tøft stuk. Men syns du kjørte litt vel forsiktig :P

Moro og høre :) så meget bra ut din også :) ble bare noen pene runder i år desverre da clutshen min ikke slipper lenger når jeg girer fort. så turte ikke tukte noe serlig med den da. men neste år skal den nok utpå med R dekk og andre felger :)

Interiør bilda da?:-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

skal se om jeg får til det. men ser ikke ut inni om dagen da jeg ikke har fått vaska eller fiksa noe uten om stola ;)

FET bil! syns vingen bygger alt for langt opp da. Men smaken er som baken ^^, Fin bil uansett! bra gjennomført

takk for det :) hehe er mange som hater den samtidig som mange liker den. jeg har den får ingen andre har den nesten. samt at jeg digger den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vurderer jeg salg av denne. vil bli lagt ut får salg til nyåret da alt som er igjen av små ting skal fikses før salg. så skal du ha 328 med gromt understell osv så er det muligheter snart. tror vel dette er en av de i norge med mest påkost av understell osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger for? Ikke med rs hjula?

Selger får ny bil :) hva det blir holder jeg nok får meg selv da ingen ting er bestemt. RS hjula hadde jeg tenkt og beholde, om ingen byr meg nok :)

han har sagt mange ganger at de aldri blir solgt, så tror de blir liggende på hodeputa litt til ;):P

Alt er til salgs får rett pris. men RSene er jeg får glad i enda til at folk gidder og betale det jeg skal ha får de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vurderer jeg salg av denne. vil bli lagt ut får salg til nyåret da alt som er igjen av små ting skal fikses før salg. så skal du ha 328 med gromt understell osv så er det muligheter snart. tror vel dette er en av de i norge med mest påkost av understell osv

Kan si meg enig med påkostet understell! her er det ikke spart på noe! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva blir prisen da? :)

Pris er vel ikke bestemt enda. kommer vel i løpet av neste år når den er klar :)

snakker vi fortsatt 90-talls bimmer eller? :)

Vi får se, har ikke fått bestemt meg, vil ikke gjøre det før jeg har penger til ny :)

Kan si meg enig med påkostet understell! her er det ikke spart på noe! :D

Du vet jo ting er gjort sikkerlig da du har sveiset alt og vert med montert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...