carlhaakon Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 Hehe, ble jo tøft det, Carl Haakon takk for det Frank Tore bare se hvor lenge jeg tør kjøre slik
hagenisse Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Tøff sak, men.. fjernet aircondition systen fra bilen ... hvorfor i alle dager...?
carlhaakon Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Skrevet Juni 6, 2012 Dette ble fjernet av flere grunner, pumpa som satt der hadde jeg måttet byttet, det kjølte dårlig da dette sitter og sperrer får radiator, litt effekt får man jo av og fjerne det, samt mindre drivstoff forbruk. også ble bilen kjøpt får og brukes på bane etter hvert som den blir klar. også bor vi i norge og vi har jo sommer tre uker i året så da skal jeg jammen meg sitte der varm og svett de få dagene men jeg har alt ligenes så dette kan monteres igjen så klart om jeg angerer meg da
hagenisse Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Ja, hvis du liker og plages så Jeg har den stort sett på når jeg kjører på bane. Kjøler jo ikke når man gir fullgass, så eneste er at man får en fin dose kaldluft i trynet under bremsing.
carlhaakon Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Skrevet Juni 6, 2012 Ja, hvis du liker og plages så Jeg har den stort sett på når jeg kjører på bane. Kjøler jo ikke når man gir fullgass, så eneste er at man får en fin dose kaldluft i trynet under bremsing. Tror jeg skal overleve, er iskald når jeg kjører vett
BMW E30 325 Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 trodde jeg fulgte med denne jeg, men det gjorde jeg vist ikke. denne er grise grom ! digger vinga og stadig forandring i felgene
carlhaakon Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Skrevet Juni 10, 2012 takk for det har ett lite problem med bilen, clutchen lukter ofte svid når jeg har den inne, eller når jeg står stille. den er også litt rar når jeg slipper den raskt ut. er dette selve clutchen eller utløser armen som er dårlig?
HalvorK Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Når man ser kjørina di, så er det nok clutchen som er problemet
carlhaakon Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Skrevet Juni 11, 2012 Når man ser kjørina di, så er det nok clutchen som er problemet Ja jeg slurer nok får mye
Sund.M3 Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 må si jeg digger de M5 felgene, akkuratt som kinderegg 3 i en bilen har blir drit rå
MagnusHN Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Hva slags farge skal du ha på senterene nå da? Funnet ut problemet med clutchen eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå