johnja Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Jeg bestilte på nettet noen varer fra koed.no, ringte i dag for å høre litt om leveringstid. Jeg følte vel da at jeg var skikkelig til bry. Nå forventer jeg ikke at man skal juble over seg pga at jeg ringer, men litt entusiasme hadde vært bra. Har snakket med de en gang tidligere også, like blid da, og burde husket det, for da hadde jeg aldri handlet der. Men nå har jeg betalt, og får vel bare satse på at delene dukker opp. Det jeg vel spør om egentlig, er om de er til og stole på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Koed er veldig seriøse. De er størst og best, på service og kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Det var det jeg trengte , fikk litt tvilen etter tlf samtalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Enig med 316. Du må trolig ha vært uheldig og truffet guttene på Koed de to dagene i året de er sure. Topp seriøsitet og service derfra. Ti rattar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Koed er veldig seriøse. De er størst og best, på service og kvalitet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Bruker kun koed selv, med mindre det haster. Kan være enig med entusiasmen pr tlf, men alltid hyggelige og hjelpsomme på epost eller chatfunksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Har aldri hatt problemer nei.. Brukt de MYE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Slenger meg på jeg, kun litt varierende leveringstid er å utsette. Trenger jeg noe i løpet av uka bestiller jeg på GS, kan det drøye litt bruker jeg Koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Jeg har og brukt noen titusener på Koed. Dog bestiller jeg ofte en del rare deler som aldri er lagervarer, og leveringstid har vært deretter. Service har imidlertid vært upåklagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Har handlet for noen titusener der ja, stortsett fornøyd med dem. Det hender de har litt lang leverinstid men prisene er gode og servicen bra. Er man uheldig og får feil del eller lignende ordner de opp nærmest på dagen virker det som. Har ikke snakket med dem på telefon før men pr epost er de hvertfall behjelpelige og svarer hurtig. Edit: Bestiller endel merkelige deler derfra jeg og.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Bestiller stortsett alltid fra koed Aldri vært noe problem med de, av og til det er litt leveringstid men det er pga varer som ikke er på lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Kan bare føye meg inn i rekken av fornøyde kunder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Jeg har kun positivt å si om Koed. Kongebutikk! Og har alltid fått god hjelp når jeg har ringt inn. Geir Ove er også noe glad i å gjøre narr av trøndersken min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Kan bare føye meg inn i rekken av fornøyde kunder! +1. Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Koed er i de fleste tilfeller avsindig mye billigere enn GS. Service er utmerket og levering går knirkefritt. Om du ikke er tilfreds med deres service ville jeg absolutt sagt ifra. Om de ønsker å fremstå som en seriøs bedrift vil du nok få et fornuftig tilsvar. Ellers er også schmiedmann å anbefale. I likeht med Koed vesentlig billigere enn GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå