Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte på nettet noen varer fra koed.no, ringte i dag for å høre litt om leveringstid.

Jeg følte vel da at jeg var skikkelig til bry. Nå forventer jeg ikke at man skal juble over seg pga at jeg ringer, men litt entusiasme hadde vært bra. Har snakket med de en gang tidligere også, like blid da, og burde husket det, for da hadde jeg aldri handlet der. Men nå har jeg betalt, og får vel bare satse på at delene dukker opp.

Det jeg vel spør om egentlig, er om de er til og stole på.

Skrevet

Slenger meg på jeg, kun litt varierende leveringstid er å utsette.

Trenger jeg noe i løpet av uka bestiller jeg på GS, kan det drøye litt bruker jeg Koed.

Skrevet

Jeg har og brukt noen titusener på Koed. Dog bestiller jeg ofte en del rare deler som aldri er lagervarer, og leveringstid har vært deretter.

Service har imidlertid vært upåklagelig.

Skrevet

Har handlet for noen titusener der ja, stortsett fornøyd med dem. :)

Det hender de har litt lang leverinstid men prisene er gode og servicen bra.

Er man uheldig og får feil del eller lignende ordner de opp nærmest på dagen virker det som.

Har ikke snakket med dem på telefon før men pr epost er de hvertfall behjelpelige og svarer hurtig.

Edit: Bestiller endel merkelige deler derfra jeg og.. hehe :D

Skrevet

Bestiller stortsett alltid fra koed :)

Aldri vært noe problem med de, av og til det er litt leveringstid men det er pga varer som ikke er på lager :)

Skrevet

Jeg har kun positivt å si om Koed. Kongebutikk! Og har alltid fått god hjelp når jeg har ringt inn. Geir Ove er også noe glad i å gjøre narr av trøndersken min :P

Skrevet

Koed er i de fleste tilfeller avsindig mye billigere enn GS. Service er utmerket og levering går knirkefritt. Om du ikke er tilfreds med deres service ville jeg absolutt sagt ifra. Om de ønsker å fremstå som en seriøs bedrift vil du nok få et fornuftig tilsvar.

Ellers er også schmiedmann å anbefale. I likeht med Koed vesentlig billigere enn GS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...