M|Fjeld Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 FAEN.. Da ble det tur til elverum og ikke noe treff på meg!
Lars89 Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 Da var tanken fylt opp og klar for avreise kl 7 i morra. Detta blir bra
Tzunami Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Bilen blir gnikka ren i morgen, så blir det frokost, hente nye tåkelyspærer på autolight, som åpner på en søndag for at jeg skal få nye pærer!! Og så bilia Stenshagen deretter!
RS-Heggem Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Jeg er veldig happy for at jeg har fri kun lørdagene som oftest..
johnja Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Da er jeg og tar siste overblikket. Været er overskyet, men ikke regn. Det har nok regnet i natt, men plassen er tørr. Men jeg bestiller herved sol
bmwtussan Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Det høres bra ut John. Da sender vi et ønske om sol sol og mere sol til værgudene..
Lars-Nord Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Det er promille kontroll på E16 ved Vøyenenga/kirkerudbakken. Kjekt å vite om noen var seint oppe i natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå