FTE Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Mulig jeg tar en tur også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 FAEN.. Da ble det tur til elverum og ikke noe treff på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Da var tanken fylt opp og klar for avreise kl 7 i morra. Detta blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Rekker ikke å vaske bilen, men er gira fordiom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Bilen blir gnikka ren i morgen, så blir det frokost, hente nye tåkelyspærer på autolight, som åpner på en søndag for at jeg skal få nye pærer!! Og så bilia Stenshagen deretter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schjongen Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Ålreit med treff 10 min fra hjemme .. jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Jeg er veldig happy for at jeg har fri kun lørdagene som oftest.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Da er jeg og tar siste overblikket. Været er overskyet, men ikke regn. Det har nok regnet i natt, men plassen er tørr. Men jeg bestiller herved sol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Det høres bra ut John. Da sender vi et ønske om sol sol og mere sol til værgudene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Det er promille kontroll på E16 ved Vøyenenga/kirkerudbakken. Kjekt å vite om noen var seint oppe i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Hvordan er været i Oslo nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Overskyet og litt vind. Men tørt;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Regn på Nordstrand i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Regner litt i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Regn på manglerud, venter på tåkelyspærene mine:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå