Gå til innhold

BMW 525ix Touring


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 518
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har brukt deler av dagen til å lese gjennomt tråden din! Du skal ha skryt for all guts du har lagt i, for å holde en E34 på veien!!
Ser få av slike på veien...
Har vært på jakt etter en 325ix, til vinterbil, men kanskje jeg skulle ha ventet til du bestemmer deg for å selge? :smile: Men du vil uansett angre dersom du selger E34 tror jeg!

Keep the good track!​

 

Ser du nevner E34 facebook gruppe, kan du PM'e meg navnet på den?
Kan du også fortelle hvordan du fikk bort SUSPN LEVL  beskjeden i instrumentet? Jeg prøvde å "jumpe" kablene i kontakten i føleren. Men har fortsatt meldinga. Ønsker ikke å klippe ledningene.​

 

Jeg skiftet til engelsk språk i menyer/beskjeder, selv om det er litt nostalgisk med det tyske språket. Men lett å endre tilbake.​​

Endret av Onsløv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Språket bytter du ved å holde inne dashbord knappen som er til høyre i instrument panelet. Hold inne gjentatte ganger til du får et forståelig språk. Har du kjørecomputer? Da måtte du holde inne 1000 og 1, til test kom opp. Så "skriver" du 11 eller var det 12,for å få rett språk der. Google først før du gjør det.

Jeg hadde dårlig kontakt på min knapp, så måtte ta av knappen i instrumentpanelet og trykke på pinnen til krampa tok meg, men engelsk ble det. Er tyskimport den og.

Endret av Onsløv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å se at det vedlikeholdes her, det må til :) Jeg må også si at IX felgene passer denne bilen, nettopp da det er en IX.

Når det gjelder vinterkjøring av E34 så må jeg bare melde meg blant de som vinterkjører E34ene sine. Det er ikke vinterbil det er snakk om men det er helårs bruksbil, man kommer langt med god vask og underspyling vinteren igjennom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
2 timer siden, BMW525ix skrev:

Mistet litt oversikt/interesse av hele forumet etter oppdatering. Syns det er blitt vanskelig å finne tråder osv...Så blir nok mindre oppdateringer her fremover da jeg er veldig mye mindre aktiv. På bilfronten har det ikke skjedd allverden. IX'n har fått nytt batteri samt en automatisk lader som jeg har montert skjult i bilen. Skal montere flett ny radiator om ikke så lenge. Delene er kommet, venter bare på arbeidslyst.

Ikke mist motet eller interesse av forumet pga dette nye oppsettet.:).

Forumet trenger sånne biler og oppdateringer.

Blir veldig kjedelig å lese om e30er,e39 er osv.

Så du har bare med å følge med og oppdatere.:) :).

Neida,skjønner deg ,slet selv noe jævli på begynnelse med 5 dobbelpost og div men nå går det bra.

Viktig at vi hardcore 5er entusiaster holder koken med updates spesielt på e34 området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...