boost Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Om eg muligens beholder bilen likevel. Frista det å bytta farge. Nokon som har sett kva som kan bli fint på ein sånn bil. Sett på ein blå farge å matt grå. Ikkje matt svart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Frozen grey, imola red eller noe lignende estoril-blå står høyt opp på min liste ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 http://multimedia.3m.com/mws/mediawebse ... 6E666666-- denna tenkte eg å på glittra meir i sol lyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Ja, kjør på med den, så litt ut som avus blå? En fantastisk farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Hva koster det å foliere f.eks en E46? Jeg husker at Thorleif Nielsen foilerte sin E46 M3 CSL og jeg lurer litt på om ikke han en eller annen gang i det gamle BMWCCN forumet nevnte ca. 10K i Tyskland, men sikker er jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Skal jobben utføres i Norge kan man regne med å doble den prisen - så det er ikke sikkert du husker så veldi feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 no er eg so heldig at eg. har vore på kurs å lært meg dette:) klart det er ein del timer med jobb men å ein kan nok dobble det ja;) lett på ein audi cab 06 mod skulle dei ha 17500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Ønska jeg kunne foliere også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Fyr på med Azure Blue Metallic! deilig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 får gå på kurs da:) mn ein øve mest heima uansett. kun grunn kurs ein får:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Hvor mye koster det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 var vel 3500 for kurset:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 ikkje dom farge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Er en polakk i drammen som folierer alt for autoforum osv. Veldig flink han =) Tar 13000 for utvendig foliering av hel bil =) Ellers kan du ringe Kai Børre Andersen som driver Norsk Bilglassenter på Bekkestua =) Han har en som er helt RÅÅÅ til å foliere!!!!!!!!!! Sett en mattgrå 7 serie han folierte (Inni og overalt) IKKE MULIG å se at den er foliert om mann ikke vet det!!! =D Å en 1 serie til Jan som jobbet på GS, har di foliert i helcarbon 93000055 =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå