SweetBMW Skrevet Mai 11, 2015 Skrevet Mai 11, 2015 Vet du hvor det ligger i iDriven? Er det settings også HUD? Kan ikke huske og si jeg har sett det der men, har jo CIC, må kanskje kodes inn? Hadde vært kult og fått det ivertfall Under cic så ligger det vel under hud_mdrive eller noe i den duren der. Husker ikke alle disse linjene i hodet dessverre. Men ja du må kode i HUD også.
Aroid Skrevet Mai 11, 2015 Skrevet Mai 11, 2015 Når man ligger inn option kode(Utstyr kode) med NCSExpert er det kun CAS som skal codes eller er det flere?
SweetBMW Skrevet Mai 11, 2015 Skrevet Mai 11, 2015 (endret) Avhenger av bil. Men når du skal skrive en VO kode og lagre den så er det på E60: CAS og LMA E70/89: CAS og (N)FRM og så jobben (fa_write) om du skal lagre dette i forbindelse med korrekt retrofit. Hvis du skal gjøre en CIC retrofit eller noe annet så skal du IKKE (fa_write) hvis du har en modell som kom FØR CIC f.eks og SÅ må du selvfølgelig kode rette moduler etter dette. (fa_write) lagrer bare utstyrslista i bilen. Endret Mai 11, 2015 av SweetBMW
Aroid Skrevet Mai 11, 2015 Skrevet Mai 11, 2015 No er dette en e65. Skal legge inn $235 som er hengerfeste. Da er det nok å VO kode inn på CAS og LMA? Når du skriver kode rette moduler etter på. Så er det aktivere parametre? I min tilfelle deaktivere pdc bake ved tilkoblet henger?
SweetBMW Skrevet Mai 11, 2015 Skrevet Mai 11, 2015 (endret) No er dette en e65. Skal legge inn $235 som er hengerfeste. Da er det nok å VO kode inn på CAS og LMA? Når du skriver kode rette moduler etter på. Så er det aktivere parametre? I min tilfelle deaktivere pdc bake ved tilkoblet henger? Ja da skal du legge inn i CAS og LMA. Så ettermå må du kode PDC modulen og henger modulen. (PDC og AHM) og lysmodul (LMA) Endret Mai 11, 2015 av SweetBMW Aroid reagerte på dette 1
Clevion Skrevet Mai 15, 2015 Skrevet Mai 15, 2015 Under cic så ligger det vel under hud_mdrive eller noe i den duren der. Husker ikke alle disse linjene i hodet dessverre. Men ja du må kode i HUD også. Ah okai, kan vel komme innom jobben din endag, så kan du vel ta og kode det inn samt få angel eyesa mine til og ikke dimme i parkmodus, hvis du har muligheten engang
SweetBMW Skrevet Mai 15, 2015 Skrevet Mai 15, 2015 Ah okai, kan vel komme innom jobben din endag, så kan du vel ta og kode det inn samt få angel eyesa mine til og ikke dimme i parkmodus, hvis du har muligheten engang Ring meg ila morgendagen så får vi til det
T.H.O Skrevet Mai 15, 2015 Skrevet Mai 15, 2015 Åssen får en lest av feilkoder på automatkassa til E61 med INPA?
T.H.O Skrevet Mai 16, 2015 Skrevet Mai 16, 2015 Takker. Tenkte jeg skulle ut å prøve igjen nå, men så har visst virusprogrammet fjerna deler av inpa. Så da blei det ikke no
Aroid Skrevet Mai 17, 2015 Skrevet Mai 17, 2015 Ja da skal du legge inn i CAS og LMA. Så ettermå må du kode PDC modulen og henger modulen. (PDC og AHM) og lysmodul (LMA) No har jeg fått lagret vo $235 i CAS og LMA. Så no kommer det opp display i bilen, henger krok feil. Får ikke kontakt med AHM modulen. Får opp feilmelding COAPI-2020 i NCS EXPERT når jeg prøver å kode den. Noen tips?
Aroid Skrevet Mai 18, 2015 Skrevet Mai 18, 2015 (endret) Feilkobla kcan eller ikke strøm på den altså ahmNo har jeg sjekket over kabel matten. Har både can bus og strøm. Med WDS så stemmer ingenting i forhold til kobling skjema inn på AHM i for det jeg har fått fra Gs. KCan er grønn, grønn/orange. Strøm har AHM fra F74. F66 direkte ut på tilhengere kobling. Blir ikke klok, kCan hentet fra a stolpen helt nede i sparke platen. Endret Mai 18, 2015 av Aroid
SweetBMW Skrevet Mai 19, 2015 Skrevet Mai 19, 2015 No har jeg sjekket over kabel matten. Har både can bus og strøm. Med WDS så stemmer ingenting i forhold til kobling skjema inn på AHM i for det jeg har fått fra Gs. KCan er grønn, grønn/orange. Strøm har AHM fra F74. F66 direkte ut på tilhengere kobling. Blir ikke klok, kCan hentet fra a stolpen helt nede i sparke platen. ? Det er garantert koblet feil. Prøv å snu kCan da? Hvilke farger er på henger nettet? Grønn og grønn Orange? Mulig daten er gamle og. Hvilke daten har du lastet inn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå