Gå til innhold

BMW M550dX Bestilt!

q1337
 Share

Anbefalte innlegg

Faktisk litt moro at lyden i M550d faktisk da er grommere enn hva den er i M5 ja.. Av de videoene jeg har sett på nettet, høres det veldig bra ut ihvertfall innvending i bilen! Har hørt rykter om S-diesel fra Audi innen kort tid, så de lar nok ikke dette på upåpekt hen! Drivlinjen er jo helt topp, så blir spennende å se om/når de viderefører denne inn i andre modeller, bortsett fra X-serien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med en unik bil.

Kan ikke tenke meg denne blir vanskelig å selge igjen, når den tid kommer, grunnet automat, diesel og en haug med torque.

Ikke at jeg hadde brydd meg så mye om det, om jeg skulle handlet nybil.

Igjen, gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det lagt til:

- Surround View

- Baksete varme

Så da begynner det å bli komplett :) Har også fått bekreftet at bilen blir levert som 2013 modell. Fikk også "bekreftet" at Silk Grey var den peneste av de lyste skinnfargene med tanke på interiøret, vurderte lenge Oyster, men da blir det def. Silk Grey i utøket omfang. Selger hadde selv en M3, og ville svært svært gjerne få sitte på en tur når bilen kom, tror ikke jeg er alene om å glede meg til denne kommer i Juli/August.. Blir noen lange måneder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med valg av grom vogn!! Jeg tror også som du selv sier at denne bilen kan bli en hit vedr. salg da den på en måte inneholder alt.. Lavt forbruk, 4x4, "ok" prislapp og en råtass av motor!

Vedr. 2013 modell.. BMW har alltid hatt 1.9 som punkt vedr. neste års modell. Er det noe nytt de har kommet med nå med 2013 så tidlig som juli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Det vet jeg faktisk ikke, men har fått beskjed av selger som har snakket med importør/fabrikk, og de meddelte at 2013 modell startet levering i slutten av Juli, starten av August. Kan det være fordi modellen er såpass ny, at de velger å starte neste modell år litt tidlig? Med tanke på at det er en litt "begrenset" modell, så kanskje de velger en lav -12 produksjon, og heller starter -13 litt tidligere..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det lagt til:

- Surround View

- Baksete varme

Så da begynner det å bli komplett :) Har også fått bekreftet at bilen blir levert som 2013 modell. Fikk også "bekreftet" at Silk Grey var den peneste av de lyste skinnfargene med tanke på interiøret, vurderte lenge Oyster, men da blir det def. Silk Grey i utøket omfang. Selger hadde selv en M3, og ville svært svært gjerne få sitte på en tur når bilen kom, tror ikke jeg er alene om å glede meg til denne kommer i Juli/August.. Blir noen lange måneder!

moro!! Hvor har du bestilt bilen?

EDIT: Ja i år er ettt annerledes år med tanke på årsmodeller. Veldig mye begynner i Juli. Ikke alt men noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er bestilt på Stenshagen Bil Oslo. Dette blir spennende! :)

Regnet med det! Jeg så en q7en hos oss i dag og når du sa at selger hadde m3 så forsto jeg tegningen. Vi satt å snakket om den nye bilen din under lunsj forleden.

22/23 tommere du har på den gamle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står 22 O.Z. felger på Q7´n. Den har vært en god og trofast bil, i det lille den har blitt benyttet. 5 år gammel bil, med 55 000 på telleren er ikke mye. Dessverre er den for stor til å kunne benyttes til jobb, så den har kun blitt benyttet til langturer, noe som den også forsåvidt passer best til. En Q7 er ingen by-bil.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal nok gå litt i området Drammen - Oslo. Men det blir nok fortsatt ikke hovedbruksbilen, det får den gode gamle A4´en bli. En bil som dette skal få slippe å stå i kø inn til Oslo hver eneste morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Det finnes ingen, ingen traktor motorer som har grommere motor lyd enn bensin.. uansett hvor mange sylindrer...! Og jeg er ikke fan av firrer, og heller ikke olje brenner... Bensin åtter fra m5 slår glatt den raklinga!!!

Må være svart røyk frelst før å kunne i det hele tatt snakke sånn blasfemi... Sikkert avgifter som har ødelagt så mange sjeler :s

Fred være med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen, ingen traktor motorer som har grommere motor lyd enn bensin.. uansett hvor mange sylindrer...! Og jeg er ikke fan av firrer, og heller ikke olje brenner... Bensin åtter fra m5 slår glatt den raklinga!!!

Må være svart røyk frelst før å kunne i det hele tatt snakke sånn blasfemi... Sikkert avgifter som har ødelagt så mange sjeler :s

Fred være med dere :)

Så du er altså mennesket som sitter med fasiten over hva som er riktig og galt her.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...