SigurdE36 Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Ble mye bra bilder. Bilen min er rene offroadern i dette selskapet her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Takker henrik! Din er jo den mest brukbare av oss da:p savner det litt iblant;) Men var veldig gøy å se Nicklas i den vinrøde e36'n i speilet over alle små kanter og fartsdumper osv:p han er heldig som har "myke" splittere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Kjenner meg igjen der med e36'en, og den er ikke i nærheten så lav som Nicklas sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Er ikke helt i ekstase over panser bh... men kan ikke klage når resten av bilen er så fet, vinrød og skam senka! Bravo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Iiiivrig dekkstrekk på den vinrøde da. Felgbredde og dekkdim på den ? Tøffe biler alle sammen btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Skikkelig stilige biler dette her, og må bare si meg litt uenig med enkelte andre.. digger panser bh! hehe flotte bilder Tzunami Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Flotte bilder, likte E39-en best, sjølvsagt.. Men den røde E36-en var også meget pen! men overdrevet dekkstrekk, det var lite pent.. Alt i alt, flotte biler, skulle fått til bilder i fart også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Iiiivrig dekkstrekk på den vinrøde da. Felgbredde og dekkdim på den ? Tøffe biler alle sammen btw Bak så er det 10" felg på 205/40/17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 sko dratt ud bak sjærmen litt på den røde.. men veldigt tøff bil/biler å bilder passa bra bh den røde der ja.. vi tro 7 seien va den så kunne cruise å slippe å tenke på ujevnheter bøs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coupe_Oslo Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Da er bilen satt tilbake til orginal høyde osv Eu-godkjenning i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Liker E32'n jeg! E39'n er selvsagt win den også. Derimot syns jeg den røde E36'n har for mye dekkstrekk bak samt det skulle vært litt jevnere høyde på den foran og bak, ellers tøff bil. De andre også såklart! Alle nevnt, ingen glemt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Fine biler! Si ifra neste gang så joiner jeg med enda en e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Tenkte jeg skulle arrangere en sommercruising uti juni en gang, så alle vårtreffene får gått sin gang først Og da med en noe planlagt rute, som folk kan henge seg på når/hvor de måtte ønske det virker som det er stemning for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Den e39en din er en av de flotteste jeg noen gang har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Den vinrøde E36'n var helt perfekt! panserbhen gjorde susen på den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå