Gå til innhold

Turbo-HF's "nye" stolthet: BMW 520dM F10 2011! <3 :-D

Share

Anbefalte innlegg

Helt klart, skjønner det! Det må vi gjøre, du dukker vel opp på treff med den her... Sedan er det rette valget, iallfall for meg, osm ikke hverken trenger eller ønsker touring, men for all del, begge er vakre! ;)

Skal få til det til våren! :) Helt enig, og med så flotte linjer som denne sedanen har, så trekker det assosiasjoner mot en coupe for min del, men med sedanens praktiske sider! Det blir også litt mer sporty når bilen er sedan, selv om F11 er en fantastisk flott stasjonsvogn, så blir den litt "kjedeligere" i mine øyne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart, skjønner det! Det må vi gjøre, du dukker vel opp på treff med den her... Sedan er det rette valget, iallfall for meg, osm ikke hverken trenger eller ønsker touring, men for all del, begge er vakre! ;)

Skal få til det til våren! :) Helt enig, og med så flotte linjer som denne sedanen har, så trekker det assosiasjoner mot en coupe for min del, men med sedanens praktiske sider! Det blir også litt mer sporty når bilen er sedan, selv om F11 er en fantastisk flott stasjonsvogn, så blir den litt "kjedeligere" i mine øyne :)

Så sant som det er sagt! :) Ser virkelig frem til å iakkta og beundre den i vireligheten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk igjen, Fredrik, det varmer å høre.. Denne taes vare på og tvilsomt at denne noen gang vil få nytt vognkort!!! <3 :D Man skifter aldri ut noe man har drømt om, bare for å skifte.. Eneste måtte vært F10 M5, da! :o <3 ;)

Ja det er jo en bil man kan ha lenge :) Jeg sitter jo som sagt å leter ett F10 selv med en plan og håp om å kjøpe til neste år, også som jeg sier til fruen så er det jo en dyr bil men en bil man kan ha lenge da den er ny (2-3 år er nytt for meg) og gått lite. De F10ene jeg ser meg ut er forsåvidt godt motorisert (i hovedsak 525d, 530d og faktisk 528I) og X-drive samt M-sport står høyt på ønskelista :) Prøver å tenke litt langsiktig og da er jeg nødt til å ha en bil jeg ikke går lei av innen to år, og med en F10 så er jo også familiebil behovet løst når småbarn kommer en gang i framtiden :D

Også har jeg jo alltids den gode gamle E34en min, den skal jeg ha til enten jeg eller den dauer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk igjen, Fredrik, det varmer å høre.. Denne taes vare på og tvilsomt at denne noen gang vil få nytt vognkort!!! <3 :D Man skifter aldri ut noe man har drømt om, bare for å skifte.. Eneste måtte vært F10 M5, da! :o <3 ;)

Ja det er jo en bil man kan ha lenge :) Jeg sitter jo som sagt å leter ett F10 selv med en plan og håp om å kjøpe til neste år, også som jeg sier til fruen så er det jo en dyr bil men en bil man kan ha lenge da den er ny (2-3 år er nytt for meg) og gått lite. De F10ene jeg ser meg ut er forsåvidt godt motorisert (i hovedsak 525d, 530d og faktisk 528I) og X-drive samt M-sport står høyt på ønskelista :) Prøver å tenke litt langsiktig og da er jeg nødt til å ha en bil jeg ikke går lei av innen to år, og med en F10 så er jo også familiebil behovet løst når småbarn kommer en gang i framtiden :D

Også har jeg jo alltids den gode gamle E34en min, den skal jeg ha til enten jeg eller den dauer :wink:

Hehe, ja, du kan så si. :) Tro du meg, ny-5'ern blir du ikke lei av. ;) Men husk, 525 er også en to-liter, vettu. :o Anbefaler manuell / automat og M-Sport, ja, helt klart. :) Jeg vil bli "eldre sammen med bilen." ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at man ikke kan bli lei av F10. Huff kjører sinnsykt mye med min og tar ofte omveier for slippe å sette den fra meg.

Kommer nok til å straffe seg ved et eventuelt salg i fremtiden at den at gått langt, men det får bare bli sånn. :)

Hehe, kjenner meg veldig igjen, du har så fullstendig rett.. Klarer ikke tanken på fremtidig salg, engang, jeg, det må ikke skje, nei, og kilometerstand har for meg lite å si, iallfall på en sånn bil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir spennende å se hva du skaffer deg :P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Jo takk, noe nytt hos deg? :) Følg med... :D

ikke mye nytt hos meg nei, unntatt jeg fant ut at det verkstedet jeg skulle skru i er strengt i høstferien... :( mangler fortsatt en girkasse, men har ikke råd til å betale så alt for mye heller for en.. :/ ingen framgang hos meg med andre ord;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke mye nytt hos meg nei, unntatt jeg fant ut at det verkstedet jeg skulle skru i er strengt i høstferien... :( mangler fortsatt en girkasse, men har ikke råd til å betale så alt for mye heller for en.. :/ ingen framgang hos meg med andre ord;)

Åja, men løser seg vel nok. Kjedelig, men bare let etter deler imens? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...