Gå til innhold

Turbo-HF's "nye" stolthet: BMW 520dM F10 2011! <3 :-D

Share

Anbefalte innlegg

jo men mangel på peng ~.~

må betale omreg. og sparing (bsu)

pluss en stygg tlf regning da jeg overskred antall inkluderte mb... off!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Isjda, lider valgets kval selv nå. Står mellom 2 originale 320i'er, og en 316, med 1,8.. Huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener du e30? "320" er jo 2l så det står mellom 1.6 og 1.8? 1.8 er jo sprekere, men hvis du sjal bytte ta den med minst motor ... kommer jo selvsagt og på tilstanden av begge bilene ;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Jess, E30. Jeg vet, men vil ha originalbil med 6'er, så.. ;) Får se, blir et langtidsprosjekt, tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

præver å få byttet bort vakta, så får se hva jeg får til :) slutter 3, så om folk er der lenger så rekker jeg uansett en liten tur :)

Ok. Håper vi sees da.. :) Ser du det blir prosjektbil på meg nå snart, da? ;) Denne her er jo "ferdig" High5 allerede, hehe1 :D8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, du kan så si. :) Tro du meg, ny-5'ern blir du ikke lei av. ;) Men husk, 525 er også en to-liter, vettu. :o Anbefaler manuell / automat og M-Sport, ja, helt klart. :) Jeg vil bli "eldre sammen med bilen." ;)

Hehe, godt å høre :D Er i hovedsak 2010 og 2011 modeller jeg er på utkikk etter og da har alle sekser :) Så til neste år når mange leasingbiler kommer ut på bruktmarkedet så håper jeg på å finne ett bra eksemplar med det ønskede utstyr :wink:

Men hvordan opplever du M-sporten og 19" på Norske og til dels dårlige veier, er det hardt og stumpete eller går det greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, du kan så si. :) Tro du meg, ny-5'ern blir du ikke lei av. ;) Men husk, 525 er også en to-liter, vettu. :o Anbefaler manuell / automat og M-Sport, ja, helt klart. :) Jeg vil bli "eldre sammen med bilen." ;)

Hehe, godt å høre :D Er i hovedsak 2010 og 2011 modeller jeg er på utkikk etter og da har alle sekser :) Så til neste år når mange leasingbiler kommer ut på bruktmarkedet så håper jeg på å finne ett bra eksemplar med det ønskede utstyr :wink:

Men hvordan opplever du M-sporten og 19" på Norske og til dels dårlige veier, er det hardt og stumpete eller går det greit?

Skjønner.. Allerede nå har jeg sett noen tidligterminerte leasinger hos ALD, på http://www.aldcarmarket.no/. Synes bilen er deilig med 19" og M-Sport kombinasjonen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser etter 523 (het den ikke det i starten?) av med den gamle sekseren, så anbefaler jeg deg å prøve den først! Prøvde den da 5-serien kom for noen år siden, da ble jeg så skuffet at 5-serien ble skrinlagt i flere år.. Ikke var det lyd, og ikke gikk det spesielt bra heller.. Dette var Demo-bil med utstyr så bilen hadde en totalpris på bortimot millionen. Det var svært skuffende.. Dette var riktignok ikke en M-pakke bil, men den hadde EDC og det som var, likevel var det en skuffende opplevelse.. Skjønner at det kan virke kjedelig med 4sylindret bensin, men en liten ECU-oppgradering, og vips har man en 528.. Vil nok tro det er vesentlig artigere enn en litt dau 6´r som verken har spesielt med lyd eller drag.. Men, det er jo min mening da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...