Gå til innhold

Turbo-HF's "nye" stolthet: BMW 520dM F10 2011! <3 :-D

Share

Anbefalte innlegg

Ble visst hjulskift idag, gitt, uansett.. Ble noget trist med 17" MAK felgene på, og alle fire i 225/55-17, med retningsbestemte (piggfrie) Dunlop-dekk. (Felgene er originallook.) Bilder:

Med originale 19", før omlegg:

CIMG7898.jpg

CIMG7901.jpg

Jekket opp og klar for omlegg:

CIMG7904.jpg

CIMG7908.jpg

CIMG7912.jpg

CIMG7929.jpg

CIMG7916.jpg

Lite klaring, akkurat plass til calipperene under:

CIMG7917.jpg

CIMG7930.jpg

CIMG7932.jpg

Etter:

CIMG7933.jpg

CIMG7945.jpg

CIMG7950.jpg

CIMG7953.jpg

CIMG7954.jpg

CIMG7955.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jøss, oppdaget noe rart da jeg startet opp bilen idag, nå har den jo stått siden 29/10, altså i knapt 2 ukers tid, og det har riktignok vært lit kaldt og skiftende temperaturer ute i den senere tid. Joda, den trofaste bilen startet veldig lett, som vanlig og alltid, selvom den uisolerte garasjen er tett, så var det dugg på bilen, ellers ikke noe problem. Som sagt, den startet like enkelt som den skal, men hadde plutselig på en måte nullstilt seg, men ikke servicemessig eller noe annet. Den hadde bare stilt seg til tysk og alle radio (FM)-kanalene måtte jeg søke opp, programmere og lagre på nytt. Hva kan det komme av? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er sikkert på grunn av at hvis den står for lenge så tilbakestiller den seg i hvilemodus kanskje? Tror nok bilen ble litt forbanna når den måtte stå så lenge uten og bli rørt stakkar...kan jo tenke deg sjøl da :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er sikkert på grunn av at hvis den står for lenge så tilbakestiller den seg i hvilemodus kanskje? Tror nok bilen ble litt forbanna når den måtte stå så lenge uten og bli rørt stakkar...kan jo tenke deg sjøl da :shock:

Hah, takk. Nå er den vel normal igjen tror jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, takk. Nå er den vel normal igjen tror jeg. ;) Ingen som liker å være urørt en halvmåned. ;) Brukte riktignok nøkkel nummer 2 til å låse den opp med nå, men har gjort det før, og da skjedde ikke det tidligere. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bilen er jo nesten å regne som vinterlagret, der den kjeder seg i garasjen.. Men, den har det til gjengjeld kjempefint og ganske tørt, selvom det er kaldt ute. Får se hva mer planene blir med den, vil jo lakke opp de sårene / ripene fra forrige eier, og sånn.. Klarer heller ikke la være å tenke på ////M5-eksos og diffusor.. Iallfall, i det kjipe været har jeg re-organisert musikken på USB-minnepennen, Kommer til å stelles ekstra mye med, når E30'en forsvinner og er til salgs.. Blir ensomt, men! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...