Turbo-HF Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Mista lappen siden du ikke kjører den? Ja, midlertidig. Å huff da Hvordan gikk dette til da? Kjørte litt for fort.. Vært 3 1/2 måned uten nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Det er noe dritt det der. Har vært uten lappen i en måned nå, to måneder igjen og det føles som en evighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Kjørte litt for fort.. Vært 3 1/2 måned uten nå.. Åja, kjipe greier det der Det er så fort gjort også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Det er noe dritt det der. Har vært uten lappen i en måned nå, to måneder igjen og det føles som en evighet.. Ja, man må holde ut og være sterk. Godt å ikke være alene.. Savner fælt å kjøre.. Er jo 100% lovlydig, så... Bare å vente på våren. Slipper å kjøre på saltede veier, iallfall. Men må få min far eller kompis til å ta den ut på luftetur så den ikke står seg.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Inspirasjon: Vil nok ha sånn eksos, ja!: http://f10.m5post.com/forums/showthread.php?t=544860 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Bare gi meg en lyd det så tar vi en laaang tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Bare gi meg en lyd det så tar vi en laaang tur Lett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Hele tråden din er min F10 inspirasjon Jeg kommer som sagt sterkt tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Hele tråden din er min F10 inspirasjon Jeg kommer som sagt sterkt tilbake Takk for det, varmer å høre! Blir stelt pent med denne. Skal oppdatere software og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Skal du ha inspirasjon ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Skal du ha inspirasjon ? [ Bilde ] Takker, kompis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Vurderer også disse til neste år, når jeg vil ha 19" vinterhjul?!: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Så de på en alpinhvit F11 innpå her. Så veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Inspirasjon sa du? tøffeste f10 som finnes! blir like betatt hver gang jeg ser den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Så de på en alpinhvit F11 innpå her. Så veldig bra ut. Ja, de er tøffe de ///M 20". Inspirasjon sa du? tøffeste f10 som finnes! blir like betatt hver gang jeg ser den![ Bilde ] Ja, har sett Vossen-video'en, Joachim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå