Underground1983 Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Meget pen bil det der Turbo-HF. Hvordan er disse bilene på vinterføre kontra en nyere A6 ? Tusen takk, hyggelig å høre, derfor jeg ikke vil eller klarer å selge, heller.. Tror de er bra, min er jo ikke vinterkjørt noe, ikke av meg, iallfall. Jeg har lappen og vinterkjører(vasker mye også) Kan med hånda på hjertet si at f10 med bakhjulsdrift er helt konge på vinterføre. Hadde aldri trodd at en så stor og tung bil med trekk bak skulle ta seg så bra fram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Meget pen bil det der Turbo-HF. Hvordan er disse bilene på vinterføre kontra en nyere A6 ? Tusen takk, hyggelig å høre, derfor jeg ikke vil eller klarer å selge, heller.. Tror de er bra, min er jo ikke vinterkjørt noe, ikke av meg, iallfall. Jeg har lappen og vinterkjører(vasker mye også) Kan med hånda på hjertet si at f10 med bakhjulsdrift er helt konge på vinterføre. Hadde aldri trodd at en så stor og tung bil med trekk bak skulle ta seg så bra fram. Da høres det bra ut, ser frem til det, neste sesong! Men nå lengtes det etter 19" og sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Da er vi to. Er så drittlei snø og salta veier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Da er vi to. Er så drittlei snø og salta veier. Ja, hehe, tenker meg det. Sluppet å utsette min for dette nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Og PS!: Ifølge Bavaria / BMW (Norge) vil ingen "gå god" for ombygg til 3-liter bensin i min, med tanke på all elektronikken, osv, så det avbefales. Hmm... Dessuten ville Bavaria Danmark i København ha / ta 40000 - 45000,- DKK for å oppgradere og bytte til Navi Pro, så ser ut som disse planene går ut, men service der, og liknende, derimot, går da ikke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Det var stiv pris. Vurderte selv om jeg skulle droppe hengerfeste på min da jeg handla og heller ettermontere senere, men kosta vel rundt 22000 og ettermontere så da betalte jeg heller de 11000 det kosta med en gang. Har ikke navigasjon og med de prisene så blir det heller ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Det var stiv pris. Vurderte selv om jeg skulle droppe hengerfeste på min da jeg handla og heller ettermontere senere, men kosta vel rundt 22000 og ettermontere så da betalte jeg heller de 11000 det kosta med en gang. Har ikke navigasjon og med de prisene så blir det heller ikke det. Ja, ser ut til at det blir som det er, men som et "siste" forsøk eller instans, har jeg spurt SS Performance.. Kommer til å koste, ja, så blir nok som det allerede er! Utstyr, utseende og gear overgår motor akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 SS avbefalte også å ikke bygge om, det lar seg ikke gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Det bør fint la seg gjøre å bytte til navi pro for ihvertfall halvparten av den prisen du har fått oppgitt, mest sannsynlig kommer det på rundt en tredjedel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Her er noen bilder av "gliset" som fikk seg en luftetur til Rudskogen på "WinterDay 2013" idag, lørdag. Takk til sjåfør M|Fjeld for en meget festlig tur! @awt: Ikke høyprioritert nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Takk for en fin tur Hf! Helt fantastisk nydelig denne femmern din! Helt perfekt og akkurat etter min smak Ser frem til neste tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Takk for en fin tur Hf! Helt fantastisk nydelig denne femmern din! Helt perfekt og akkurat etter min smak Ser frem til neste tur Tusen takk, settes pris på, og ilikemåte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 En annen fin F10 5'er, uten M-Sport, men med Hamann-modifikasjon: Og bakfra: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Mer inspirasjon mens vi venter!: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå