HenrikSolberg Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Fin F10 ! men hvorfor de baklyktene? (fikk litt lexus flashback...) Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 21, 2014 Forfatter Share Skrevet November 21, 2014 (endret) Fin F10 ! men hvorfor de baklyktene? (fikk litt lexus flashback...) Hei, tusen takk for det, det ble disse originale Whiteline baklyktene fordi jeg ikke liker rødt og man ikke kan få dem i grått. Jeg liker dem. Lexus har aldri sett sånn ut, de er annerledes. Endret November 21, 2014 av Turbo-HF HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Så lenge du liker dem er det det som teller ! + eg har aldri sett en f10 med slike lykter live.. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 21, 2014 Forfatter Share Skrevet November 21, 2014 Så lenge du liker dem er det det som teller ! + eg har aldri sett en f10 med slike lykter live.. Ja, vil ikke ha det alle andre har.. Carbonsvart kler dem, synes jeg, mens vanlig svart og hvit ikke er vellykket med originale, hvite lamper, som jeg har. Se det live, du, vet det er uvant for folk, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 23, 2014 Share Skrevet November 23, 2014 Fin F10 ! men hvorfor de baklyktene? (fikk litt lexus flashback...) Lexuslykter ser jo ikke slik ut, er jo nesten en fornærmelse så si noe slikt Whiteline har vokst litt på meg faktisk, gikk en F10 523I her i byen med slike men det er kun disse to bilene jeg har sett med de lampene Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 23, 2014 Forfatter Share Skrevet November 23, 2014 Lexuslykter ser jo ikke slik ut, er jo nesten en fornærmelse så si noe slikt Whiteline har vokst litt på meg faktisk, gikk en F10 523I her i byen med slike men det er kun disse to bilene jeg har sett med de lampene Tusen takk, Fredrik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 27, 2014 Forfatter Share Skrevet November 27, 2014 Uff, alltid er det noe.. Bilen har nå stått ubrukt og til lading med min fine Defa Handy 70 lader, men varsler likevel om "Battery decreasing while vehicle is sationary." (På tomgang, altså tappes batterieffekten.) De fant ikke ut av det på verkstedet, og nå er et problem tilbake ved at turtallet jager litt, på nytt igjen, på ca. 2500 o/min, så øker den av seg selv, selv ved konstant og jevnt pådrag?! Bestilt time til mandag for å se på det. Håper det løser seg, er jo så fornøyd ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2014 Bilen fungerer normalt! Godt Nytt År fra "oss", sees på Høydalsmo om 30 dager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2014 (endret) Bilen rundet idag "magiske" 50000 km, men fikk ikke tatt bildet i øyeblikket, før etterpå.. Den har nå gått 50116, for å være helt eksakt, og idag fikk den årets siste vask, og nest siste "kjøreetur"! Takker Fredrik90 for meget hyggelig selskap! (Y) Endret Desember 30, 2014 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2015 (endret) Et lite utvalg skjermbilder fra videofilm laget av Fredrik90 og meg igår, lørdag 24/01! Oppvarming til Høydalsmo igang... Bilen har rundet 51000 km nå, og kjører bare på Shell V-Power Nitro+ diesel, forresten, det går sprekt! Endret Januar 25, 2015 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2015 Innenbordskamera: Bilde: Fotoshoot ved Bilia Stenshagen igår, bare et lite utvalg: Sånn, da er vel alle som ønsker seg bilder relativt fornøyde?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Det blei bilder av det ja, godt det da Var artig å ut å leke seg litt, skulle bare hatt med min F10 også Bilen er jo strøken som alltid, godt at du er nøye med den Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2015 Det blei bilder av det ja, godt det da Var artig å ut å leke seg litt, skulle bare hatt med min F10 også Bilen er jo strøken som alltid, godt at du er nøye med den Tusen takk for det, og ilikemåte,Fredrik ☺ Neste gang har du med 530'en,vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2015 Snart er alt klart for isbanetreffet i Losna i helgen! Gleder meg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 Bilder fra isbanetreffet til BMW CCN på Losna, Tretten, i helgen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå