Gå til innhold

Turbo-HF's "nye" stolthet: BMW 520dM F10 2011! <3 :-D

Share

Anbefalte innlegg

Utrolig nydelig bil dette her, og M-sport gjør den allerede lekkre F10 enda råere :D En dag sier jeg, en dag skal jeg også ha en F10 med M-sport.... :D

Anbefales, spesielt med ///M og ///Manuell! ;) Tusen takk, ja! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at 18" er kjedelige. Men det værste er at de ser så sinnsykt små ut på en så stor bil. Har satt på 20" på min nå. Kjempefornøyd. Har du runflats på 19"? Bytta til Michelin PSS. Føler jeg har fått en ny bil i forhold til runflats. :)

20"erne med PSS.

54d3107a-8a34-8d97.jpg

Likte det nye utseendet du har, ja, regner med at det er originale dekk som sitter på hjuloppsettet jeg får. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor forskjell fra 18" gitt. Meget pent!

Tusen takk for meget hyggelig innlegg, ventet på svar og regnet med at det kom raskt, spesielt fra deg som følger med her, hehe! :) Settes stor pris på, og jeg er jo selvsagt helt enig, på alle måter! ;) Virker mye større enn de 18"erne, og ser ikke minst vesentlig mye bedre ut. Gode å kjøre på og med også, ikke store forskjellen i kjørekomfort, passe stivt, og mye, mye kjøreglede! :D

(Edit: Dekkene er Michelin (RFT), 275/35-19 bak, og 245/40-19 foran på originale ///M hjul.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! Ble veldig bra med nye felger, F10 med M-sport er jaggu meg pene biler! :)

Tusen takk, Kny! :D Hyggelig å høre, ja. Føler det sånn selv! :D Perfekt balanse og utseende for meg nå! ;)

Bilen er rett og slett en makeløs designperle, innvendig som utvendig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Edit: Dekkene er Michelin (RFT), 275/35-19 bak, og 245/40-19 foran på originale ///M hjul.)

Med 20/21" uten RFT ville du hatt like god, om ikke bedre komfort enn 19" med RFT.. ;)

For øvrig en pen bil! :)

Tusen takk, Saltkjelen, hyggelig å få høre det.. Men, jo, smaken min ville ha disse, og derfor valgte jeg dem! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 20/21" uten RFT ville du hatt like god, om ikke bedre komfort enn 19" med RFT.. ;)

Helt sant. 18" RFT på min var mye hardere å kjøre med enn 20" med PSS.

Så når du har slitt ut dekka så kan jeg anbefale å droppe runflats når du skal handle nye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sant. 18" RFT på min var mye hardere å kjøre med enn 20" med PSS.

Så når du har slitt ut dekka så kan jeg anbefale å droppe runflats når du skal handle nye :)

Time will show, skipper nok runflætt neste gang! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...