Gå til innhold

Min 2009 Z4 35i ESS, nå MB CLS AMG

Share

Anbefalte innlegg

Så har jeg fått montert de peneste originale pedalene BMW lager etter min mening. Disse blir ikke skrudd fast over de gamle, de blir byttet. Samme med gasspedalen, hele enheten blir byttet :D

20130406_123308_zps80f997c2.jpg

20130406_123541_zps40367b0f.jpg

Da er vel interiøret i bilen ferdig, kanskje :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte på deg i krysset ved Herkules. Fyfader så fin den har blitt nå. Også så god lyd i den!

Morsomme var at lillebroren til dama mi, og dama er jo interessert i bil de og. Og de gliste GODT når du kom kjørende.

"Sjekk DEN sportsbilen da!", brøyt det ut fra 10-åringen. Var like før han vrei av seg hodet. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte på deg i krysset ved Herkules. Fyfader så fin den har blitt nå. Også så god lyd i den!

Morsomme var at lillebroren til dama mi, og dama er jo interessert i bil de og. Og de gliste GODT når du kom kjørende.

"Sjekk DEN sportsbilen da!", brøyt det ut fra 10-åringen. Var like før han vrei av seg hodet. Hehe.

Jo takk :mrgreen: Morsom lesning dette :) Husker jeg var likedan når jeg var 10år, alltid morsomt med entusiaster. Var faktisk en som fulgte etter meg hjem i stad, bare for å spørre åssen bil dette var :o Han hadde aldri sett en sånn en...

Når det gjelder lyden, så har den blitt veldig fin etter hvert. BMW, kan lage eksos de også. Har jo skiftet ut til BMW original sporteksos og fjernet de bakre kattene. Morsomt at du hørte lyden, det er jo spjeld på denne. Så ikke mye lyd før man gir på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PK viste meg detailingtråden din Igår men nå finner jeg den ikke! :? Hvertfall heeeeeelt sykt!!!! Du er gal :mrgreen:

Takker :D Bilen må være i orden vet du :wink: Deilig å være litt gal av og til :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver meg igjen jeg. Har gått til innkjøp av to facelift side blinklys til min Z4. Den nye Z4 facelift som kom nå i april har veldig små forandringer, den største er ett nytt LED sideblinklys. Så dette skal på min også :mrgreen:

Men selvfølgelig skal jeg ikke ha den i chrome, den skal lakkes i bilens farge :)

Min Z4 med originalt side blinklys

031.jpg

Ny facelift med det nye LED side blinklyset

P90109461_highRes.jpg

Bilder av blinklyset jeg fikk fra GS :)

attachment.php?attachmentid=844349&stc=1&d=1365625824

attachment.php?attachmentid=844350&stc=1&d=1365625824

attachment.php?attachmentid=844351&stc=1&d=1365625824

attachment.php?attachmentid=844352&stc=1&d=1365625824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PK viste meg detailingtråden din Igår men nå finner jeg den ikke! :? Hvertfall heeeeeelt sykt!!!! Du er gal :mrgreen:

Takker :D Bilen må være i orden vet du :wink: Deilig å være litt gal av og til :mrgreen:

Men hvor er tråden? Finner den ikke :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor er tråden? Finner den ikke :/

Her er tråden :)

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=255808&hilit=detailing+35i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg likte at det var i krom da :\

Kunne ikke funnet noe i glansschwarz eller noe i den duren?..... Men ellers bortsett fra krommen så var det en betydelig oppgradering da :)

Står veldig tydelig at han ikke skal ha det i chrom men lakkes i bilens farge da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg likte at det var i krom da :\

Kunne ikke funnet noe i glansschwarz eller noe i den duren?..... Men ellers bortsett fra krommen så var det en betydelig oppgradering da :)

Står veldig tydelig at han ikke skal ha det i chrom men lakkes i bilens farge da ;)

Neeei neeei neeei den setninga må han ha lagt til i ettertid at jeg kom med min briljante uttalelse :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...