bmwZ Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Flott bil! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Kan ikke si jeg likte at det var i krom da :\Kunne ikke funnet noe i glansschwarz eller noe i den duren?..... Men ellers bortsett fra krommen så var det en betydelig oppgradering da Står veldig tydelig at han ikke skal ha det i chrom men lakkes i bilens farge da Neeei neeei neeei den setninga må han ha lagt til i ettertid at jeg kom med min briljante uttalelse Hehe... Du må begynne å lese trådene ikke bare se på bildene "SweetBMW" Tror de blir finere i sort ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 16, 2013 Forfatter Share Skrevet April 16, 2013 Har da anskaffet meg en sjeldenhet til Z4, en carbon spoiler for bakluka Finfin carbon struktur i denne, men dårlig passform dessverre Endene på spoileren sto å sprika i lufta etter å ha prøvemontert. Så det endte med at jeg måtte legge på en del plastikk lim for en mye bedre passform, resten av sparklinga skal lakkereren gjøre. Dermed blir spoileren sort som bilen og levert lakkereren sammen med side blinklysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Yeeeeeah That I like! Nå leste jeg hele og ikke bare bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Yeeeeeah That I like!Nå leste jeg hele og ikke bare bildet Veldig bra "SweetBMW" du begynner å bli god på dette nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Da kom delene tilbake fra lakkereren, så det som er lakket er: -LCi sideblinklys lakket i Maserati grå -Grillen lakket i Maserati grå -Carbon spoiler lakket bilen farge Limte spoileren til bakluka, da dette gir den peneste finishen. Dermed ikke mulig å angre heller Grillen gikk fra å være lakket blank sort, til å bli Maserati Grigio Mercury grå LCi sideblinklys også lakket Maserati Grigio Mercury Z4en er i godt selskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Nydelig! Den lippa der var meget kledelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Klar for bilutstilling nå? Gleder meg til å se denne "live". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Klar for bilutstilling nå? Gleder meg til å se denne "live". Jeg er klar, gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Når kommer carbon vinga til 1Men da Bård? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Nydelig! Den lippa der var meget kledelig. Takker, ja ble vel ikke så gale den. Var ikke hundre prosent sikker når jeg prøve monterte den, men med litt lakk og skikkelig montering, ble jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 Var på en snarvisitt på BMW CCN Telemark sitt vårtreff igår. Tar sjelden ut bilen i regn, men det var verdt å få ett bilde sammen med storebror Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Neste bilen min blir en 23i, bare elsker Z4 Din er jo blodstrøken også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Var på en snarvisitt på BMW CCN Telemark sitt vårtreff igår. Tar sjelden ut bilen i regn, men det var verdt å få ett bilde sammen med storebror [ Bilde ] %/¤/% Dette glemte jeg, pokker, jeg hadde virkelig lyst til å sett bilen live! Ser ut som Jostein (og du) leverte varene, ser om mulig ennå bedre ut med den frekke lille spoileren bak der. Kudos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå