bmwZ Skrevet September 21, 2013 Forfatter Share Skrevet September 21, 2013 Grattis med flott bil. Jeg fikk sansen for CLS da jeg tok en full detailing på en i fjor sommer. Meget pene linjer på de der Jo takk, har alltid hatt sansen for CLS selv pga designet, så blir det jo morsomt med en skikkelig motor. Har kjøpt 20" SLS/C63 Black series felger til den også, kommet til å bli bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Har kjørt den nye CLS 500 shooting brake en god del, og jeg synes den er ganske så frisk. Dette blir vel noe av det samme kan jeg tenke meg, men da naturligvis med enda litt mer punch 500 Shooting brake må være skikkelig tøft. Er ikke det BiTurbo? Det er rett og slett drittøft Ja, V8 Biturbo. Husk å oppdatere tråden så fort den nye raketten din er på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Har kjørt den nye CLS 500 shooting brake en god del, og jeg synes den er ganske så frisk. Dette blir vel noe av det samme kan jeg tenke meg, men da naturligvis med enda litt mer punch 500 Shooting brake må være skikkelig tøft. Er ikke det BiTurbo? Det er rett og slett drittøft Ja, V8 Biturbo. Husk å oppdatere tråden så fort den nye raketten din er på plass! Hehe... Ja, vet ikke hvor mange som er interessert i en gammel Taxi men Har jo som vanlig fått felger på plass før bilen. Ble noen 20" Black series felger. Så har jeg kjøpt X-pipe som erstatter en mellompotte og bakre katter. Så håper på litt god lyd Men skal legge ut bilde av den når jeg får hentet den til Helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enoksen Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Må vell følge med på MB'en du har skaffet deg! Meget pene biler du har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Må vell følge med på MB'en du har skaffet deg! Meget pene biler du har hatt Jo takk for det Kan legge ut ett par bilder, nå som den er hentet hjem til meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Noen som ønsket å se hva som skjer med Merca også, så legger ut noen få bilder med 20" felger og senk. Har kjøpt inn en del småting som skal monteres etterhvert.... Så er jeg relativt fornøyd med skiltnummeret jeg har fått, slutter på 55 Har chipet og boostet kompressoren litt også. Så nå skal det være 540hk og 820nm. Så den går helt greit Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Grom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Grom bil! Jo, takker for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Åååååh, snakk om å gjøre bra bilbytte CLS AMG er skikkelig rått! Fine oppgraderinger også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Huff.. Er såpass sjalu at jeg tror jeg hater deg pittelitt. CLS er så utrolig lekre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Er forskjell på CSL og CLS... denne er rå! Laget det tråd på mbforumet enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Hehe, korrigert. Har lenge vurdert å bytte til en CLS AMG selv, men det virker ikke å være rare utvalget av slikt her i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Latterlig rått! Du har en ryddig smak, mister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Dette karroseriet er det fineste fra Mercedes syns jeg!! Vært inne på Tanken selv men... Det er tross alt mercedes!!! Hehe men satan å Grom bil!! Tommel Opp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå