Reef89 Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Gratulerer med nydelig bil!! Gleder meg til fortsettelsen... +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Da fikk jeg endelig oppjustert motorkraften litt Wow, skal si det ble forskjell Ble litt mer turbolag, men fy å det drar når det kicker inn på rundt 2500 o/min.... Jeg ba om å få flash chippen til 1M fra ESS, noe som de fikset på stående hånd Denne chippen gir litt ekstra dreiemoment kontra den vanlig stage2 softwaren. Så skal ca være 400HK og 600Nm i motor nå Venter på senkesettet på tredje uka, skulle være sendt fra Tyskland 5. Mai. Burde det ikke kommet nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Da var bilen nyshinet utenpå Har brukt hele gårdsdagen/kveld og denne dagen på en shinings. Valgte å våtslipe hele bilen da BMW leverer lakken med ekstra god appelsin overflate. Har fått opplakkert panseret pga noen steinsprut, så her var det bare å slipe til krampa tok meg. Ellers på bilen var det original lakk å jobbe med, så helt slett ble den ikke, men mye mye bedre. Fangerne lot jeg være da disse skal skiftes om ikke lenge Har også montert 20" Breyton felgene på bildene, men trenger sårt noen senkefjærer som jeg nå har ventet på i 4 uker Her noen bilder, ingen 50/50 da bilen ikke var ille fra før av. Resultat etter mye hard jobbing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Da var også ny eksos montert, valget falt på original 35is eksos som gir en balansert pen lyd fra rekkeseksern. Klart mer lyd enn 35i eksosen, men ikke for mye. Tenker litt på å fjerne de bakerste catene til fordel for Milltek strakrør. Det skal gi ca 10whp og mer snerr M-fangeren er også kommet Den er allerede sendt på lakk, så nå er det bare å ha goood tolmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Tror faktisk ikke du eier snev av tålmodighet. For det går jammen unna med moddingen. Men antar at det blir like bra som med E85en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Helt vanvittig rått utseendet på den bilen her, og for et interiør! Våtslipinga ble veldig bra ser det ut som. BMW er fæl på appelsinhuden, spesielt på E9x karroseriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Tror faktisk ikke du eier snev av tålmodighet. For det går jammen unna med moddingen.Men antar at det blir like bra som med E85en. Nei, enig at jeg har litt problemer med å vente når jeg først har sett meg ut hvordan ting kan bli Fikk senkesettet fra H&R på fredags ettermiddag, så stod jeg til kl 02 på natta for å få det på samme kveld. Så nå er Z4en senket, veldig fornøyd med høyden ivertfall Tror ikke den blir like modifisert som E85en min, kostet jo en del i innkjøp denne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Helt vanvittig rått utseendet på den bilen her, og for et interiør!Våtslipinga ble veldig bra ser det ut som. BMW er fæl på appelsinhuden, spesielt på E9x karroseriet. Takker og bukker Ja har shinet noen E9x biler opp igjennom og det stemmer som du sier, de er spesielt ille på appelsinoverflate, tett fulgt av E70 X5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Men hvor er bildene av bilen etter senk da?? Vi har ikke tålmodighet vi heller. Kjenner godt til det der med deler som er bestilt og du sitter å venter på at du skal få sporingsnummer. Og da blir det jo bare verre. Inn å sjekke flere ganger til dagen. Fikk selv en liten setback på fredag. Bestilt en del til E91en fra Koed. Sporingen sa at den var kommet til Stavanger på formiddagen. Så da pleier jeg å få melding litt etter lunch når den har ankommet mitt postkontor. Men neida.... den bolken med pakker skulle de absolutt ta på lørdag..... Og gjett hvem som ikke rakk postkontoret i går... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Men hvor er bildene av bilen etter senk da?? Vi har ikke tålmodighet vi heller.Kjenner godt til det der med deler som er bestilt og du sitter å venter på at du skal få sporingsnummer. Og da blir det jo bare verre. Inn å sjekke flere ganger til dagen. Fikk selv en liten setback på fredag. Bestilt en del til E91en fra Koed. Sporingen sa at den var kommet til Stavanger på formiddagen. Så da pleier jeg å få melding litt etter lunch når den har ankommet mitt postkontor. Men neida.... den bolken med pakker skulle de absolutt ta på lørdag..... Og gjett hvem som ikke rakk postkontoret i går... Kjiip følelse når man gleder seg til noe Har ikke fått tatt noen skikkelige bilder enda, men tok ett med mobilen etter senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 tar du på deg polerings jobber:) ?? pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Dette var da en meeget meeget pen høyde på bilen din! gratulerer med perfekt høyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Rått "prosjekt" sku likt og testet denne en runde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 PERFEKT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 tar du på deg polerings jobber:) ?? pris Har rett og slett ikke tid desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå