Gå til innhold

Nokia Lumia 800?

bmwgrace
 Share

Anbefalte innlegg

Windows phone er skikkelig kos det. Ikke så mye tilpasningsmuligheter, men herlig ui og føles veldig raskt og snappy (altså komplett motsatt av android) . Noe begrenset utvalg av "apps" kontra android/ios også, men det viktigste er på plass.

Noen av lumniaene sliter dog med helt håpløst batterilevetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Batteritiden er blitt bedre ved siste oppdatering,men telefonen har problem med innringinger.. vi har 3 i test på jobben og alle har samme problem.

Den ringer ikkje,men det tapte anropet ligger i telefon listen.

Det skal vist komme en oppdatering i aug/sept, er vel tango vesjonen.

Ellers så er telefonen ganske holdbar (eg bruker den som verksted telefon), windowsphone er ganske greit å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Nokia Lumia 710 og er skikkelig tilfreds. Ingen problemer overhodet og telefonen er superhurtig (prosessoren er den samme som i Lumia 800). Windows Phone 7.5 Mango er en drøm... så smidig, hurtig og totalt feilfri (så langt). Med flittig bruk av telefonen holder batteriet godt og vel to døgn (48 timer). Jeg har ikke så mange apps installert... Wordfeud, Spotify og div. kart/navi (forøvrig gratis sammen med Windows Phone), men hastigheten og stabiliteten er spitzenklasse. Ikke hør på hva de andre sier... this is good shit... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mora mi har en sånn tror jeg.. Er igrunnen greit, men jeg syns de har et UTROLIG kipt monotont fargeutvalg på menyene. Ser helt utrolig kipt ut spør du meg. Men bortsett fra det virker det som greie telefoner :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker selv Samsung Omnia w, dvs samsung sitt alternativ med Windows Phone. Kan absolutt anbefales. Frederick beskriver det hele veldig bra. Kjapt, feilfritt,enkelt men ikke like låst som Apple sitt system. Beste fra 2 verdener kan man si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kanskje aller beste med Windows Phone 7.5 Mango er integrasjonen mot Windows Vista/7. MS Office Word og Excel dokumenter overføres begge veier uten eksplisitte konverteringer... sømløst og kjapt. PDF dokumenter tilsvarende, men det gjelder andre OS´er også. Jeg synes også at Microsoft´s Skydrive er helt fenomenalt... og kjapt. Det er ingen grunn til å ha div. dokumenter/bilder liggende lokalt på telefonen. Alt kan overføres direkte fra en lokal mappe i Windows Explorer på din egen datamaskin eller på jobben eller en annen datamaskin... privat eller offentlig. Dette fungerer ganske enkelt utrolig bra... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Mange går etterhvert tomme for lagringsplass på telefonen, men istedenfor å kjøpe et større minnekort (ikke mulig på Lumiaserien) kan man bruke f.eks Skydrive on the fly. Med Windows Phone og Lumia er dette utrolig smidig. Bilder og film kan f.eks lagres direkte i skyen istedenfor på telefonen (og synkroniseres direkte med andre Skydrive installasjoner du har). Ergo trenger man ikke så mye minneplass (Microsoft/Skydrive tilbyr 25 GB lagringsplass gratis). Skal man bruke et bilde som er lagret i skyen når man f.eks sender en SMS, sender man bildet som om bildet er lagret i telefonen. Det er ingen forsinkelser overhodet. Det er tilsvarende i forhold til Facebook og Twitter også, men den funksjonaliteten bruker jeg ikke. Utrolig nok er Microsoft´s Explorer browser blitt skikkelig bra også. I Windows Phone er den som den burde ha vært hele tiden... kjapp og effektiv. Selv relativt tunge sider som f.eks nrk.no går som en drøm... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...