Stonescream Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 Jeg har denne dingsen og brukt på min E39 2001 mod uten problemer til nå. ( bare kjørt check for error codes ett par ganger. Den funka også på Landrover Freelander med bmw dieselmotor til pappa, så da fikk han også senka blodtrykket litt siden det ikke lå noen registrerte feil i ECU.
Kristiankiss Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 Liten peiling så må spørre, er det bare å putte denne dingsen inn og la den stå, for kunne lese av på tlf hver gang man kjører? Tror egentlig ikke det er så lurt, fordi jeg puttet min inni og lot den stå noen dager og da fikk jeg feil melding om battery discharged when stationary. Forsvant med engang jeg tok den ut. Så virkersom den stjeler trøm på en måte ved avslått bil. Den typen jeg kjøte vertfall. Okei, da vet vi det;)
largund Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Jeg har bestilt ny fra ebay. En sånn som er lik den som er anbefalt på Torque sine sider... Håper den vil funke..
codex Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Min funker til alt utenom det jeg vil bruke den til, lese feilkoder. har en elm 327 sak fra ebay til 150 kr.
Spankus Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Liten peiling så må spørre, er det bare å putte denne dingsen inn og la den stå, for kunne lese av på tlf hver gang man kjører? Tror egentlig ikke det er så lurt, fordi jeg puttet min inni og lot den stå noen dager og da fikk jeg feil melding om battery discharged when stationary. Forsvant med engang jeg tok den ut. Så virkersom den stjeler trøm på en måte ved avslått bil. Den typen jeg kjøte vertfall. Det lyser "Power" på min ELM 327 når bilen og er avslått så bruker nok litt ja
Lars89 Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Får bare opp "No paired bluetooth device set" på Torque. Noen tips? Dingsen lyser rødt (power), telefonen oppdager dingsen og jeg har skrevet inn passordet. BMW E46 og Motorola Defy+ hvis det har noe å si
TRF Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 til folk med diesel, dere innser at bilene deres ikke er obd2 kompatible før tidligst 2004? (at dere har riktig kontakt spiller ingen rolle), og selv etter dette er generisk obd2 på en diesel nesten en vits, svært lite matnyttig (evt ingenting).
Kjexx Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Har 07 diesel v50. Får alle data jeg hvertfall med obd2..
TRF Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 hva andre merker enn bmw har gjort vet jeg ikke. Men at du får "alle" data har jeg vanskelig for å tro, det er vel heller oppfatningen av hva "alle" er for noe.
Eksos Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Får faktisk temmelig mye på nyere dieselbiler, maf-verdier osvosv... Kompis av meg bruker en på sin 05 Passat 2.0tdi, fungerer strøkent
Kjexx Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 hva andre merker enn bmw har gjort vet jeg ikke. Men at du får "alle" data har jeg vanskelig for å tro, det er vel heller oppfatningen av hva "alle" er for noe. Fælt å negativ du er da? Slapp av litt.
berttheman Skrevet Juli 14, 2012 Skrevet Juli 14, 2012 Noen som har testet denne? http://www.bildiagnosebutikken.no/bildi ... -2008.html Ingen erfaringer med denne?
largund Skrevet August 5, 2012 Skrevet August 5, 2012 har herved mottatt min "dings" av anbefalt type og kan bekrefte det som TRF-Racing sa; d funker ikke på diesel-bmw før 2004... Begge dingsene mine har funka på nyere biler så slår dermed fast at d ikke var disses feil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå