Larsinnj Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Bilen din er knalltøff, og ser MEGET bøs ut på bildene, men en liten ting jeg la litt merke til, noe jeg har tenkt å gjøre på en ekstra m3 fanger selv, er å sparkle/lime igjen hele grøftelys hullet. Bilen din er så helhetlig bra at det "irriterer" å se de sorte kantene. Mine øyne blir liksom trukket ned mot det hele tiden når jeg ser bilen Vet jeg er litt pirkete og nå, men det får gå Tar ikke kritikk fra deg, for liker ikke bilen din. Neida, just kidding Etter min mening vil fangeren miste noe av formene og bli litt "platt" om jeg sparkler de igjen, vil jeg tro selv hvertfall. Men vil gjerne se resultater om du har planer om å gjøre dette på en fanger. Samtidig, så har jeg ikke helt fått bestemt meg om jeg vil ha tåkelys en gang i framtiden, så da er det greit å ha den muligheten åpen Mere kritikk/tips ønskes. Så finner jeg noe å drive med når jeg har tid Tok meg litt friheter jeg! Nå er ikke jeg noen mester i photoshop, men du ser litt hvordan det blir vertfall. Jeg syntes det var litt kult. Noe annerledes man ikke helt legger merke til. Si fra hvis du vil jeg skal fjerne det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Takk Jeez. Blir usikker her jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Digger denne bilen din, så den på treffet til johnja for en tid tilbake. Etter min smak litt vel lav på siste bildene, men du keep it Stance hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Sjekk 3:13 - 3:14, ble litt i tvil om du hadde vært i Tyskland på treff før denne ble ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Sjekk 3:13 - 3:14, ble litt i tvil om du hadde vært i Tyskland på treff før denne ble ferdig Jeg er 100% sikker på at dette er Polen Det var i Tarnòw, og jeg har vært der Det er langt sørøst, så det German fest, som i "tyske-biler-treff" Hadde jeg visst om dette, skulle jeg LETT sagt til madammen at vi måtte tatt turen hjem til moren hennes da ho bor 1 times kjøretur unna Det som er litt "kjipt" er at en orginal 3.2 E36 98 mod, med carboninnsug, effektpotte/grenrør, M3 GT vinge, 17" BBS RS felger ++ kun koster 75000 norske der nede og med kun 100 000 på telleren :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Sjekk 3:13 - 3:14, ble litt i tvil om du hadde vært i Tyskland på treff før denne ble ferdig Jeg er 100% sikker på at dette er Polen Det var i Tarnòw, og jeg har vært der Det er langt sørøst, så det German fest, som i "tyske-biler-treff" Hadde jeg visst om dette, skulle jeg LETT sagt til madammen at vi måtte tatt turen hjem til moren hennes da ho bor 1 times kjøretur unna Det som er litt "kjipt" er at en orginal 3.2 E36 98 mod, med carboninnsug, effektpotte/grenrør, M3 GT vinge, 17" BBS RS felger ++ kun koster 75000 norske der nede og med kun 100 000 på telleren :/ Såpass, ja! Jo, ser prisene, var nettopp i Tyskland forrige uke selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Sjekk 3:13 - 3:14, ble litt i tvil om du hadde vært i Tyskland på treff før denne ble ferdig HAHAHAHHAAHA. Joggu var den lik. Faen, nå ble jeg skuffa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Da var Artec felga solgt til VetleMB, så da får en vel investere i no nye hjul og. BBS RC302ene vurderes og solgt for rett pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Rått prosjekt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Noen mulighet til å få vite hvor du kjøpte flex røra som er montert her ? Hadde vert kjempe flott å vite,da jeg er innterisert i sånn selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Bilrekvisita sjappe. Er egentlig bare bassrør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Liker dem vanligvis best med grøftelys, men din kler de blå deksla så latterlig bra, så er ikke noe å lure på Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Liker dem vanligvis best med grøftelys, men din kler de blå deksla så latterlig bra, så er ikke noe å lure på Pen bil Takker. Kul vogn du har fått deg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 (endret) Endret November 20, 2021 av HalvorK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Peeeeeeeeeeeeeent, rett og slett, sees vi @ Våler til helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå