Gå til innhold

#335 E36 M3 (Div sysler S.58)


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

jeg mener bare at dekksidene oppleves anderledes (i høyde) i forhold til hvor stor felgen er, i diameter.

et lite hjul vil se mer meaty ut med feks 50 profil på 15felg, enn 50 profil på 18felg - om du skjønner hva jeg mener. Får ikke forklart det på noen annen måte. Altså alt i alt, mener jeg bare at det blir feil å se på en 19 felg, når enn skal bestemme seg for hvilke dekk en skal velge på 17 felger. Selv om det naturligvis kan gi en god referanse :P

sorry OT Halvor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No problem guys. Litt diskusjon angående noe som er høyst relevant er ikkeno problem :)

Har du biler av den? Det kunne jeg ha tenkt meg å sett bilde av! Hørtes crazy ut, og er smått skeptisk til at det er pent med så lite dekk på så brei felg! :P

It looks like this:

7534761900_6900df689b_b.jpg

Har desverre ikkeno bilde av kun hjulet :/

Ser også ut til at han kjører Ziex912 foran og bak, og disse strekker ikke like pent som f.eks fk452, Toyo Proxes osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det kommet litt merchandise til futuraene og:

IMG_1050_zpsad3d70a1.jpg

Begynt å fjerne lakk på senterdekslene:

IMG_1051_zps49d701e3.jpg

Og pusse ringer:

IMG_1055_zps07e07762.jpg

Konsentrerer meg først om å få vekk merker etter skruer da de nye skruene diameter på 12,9 isteden for 15

IMG_1056_zps282aee3c.jpg

Blir nok noen timer her, men får tro resultatet blir ålreit:

IMG_1057_zps46ee76ee.jpg

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor handler du fra? :)

Ble fra chrome-store den gangen her :)

dette blir spennende å følge med. liker "felgbua" di :D

Hehe. Takk det samme ;)

har du noe info om den felgpusse maskin saken du har laget deg der? :D

Kort fortalt er det en el.motor med reimhjul og kilereim. Akslingen er maskinert av en kompis og lagrene som den ruller i er kjøpt på ebay. Navet stammer fra en e36 m3 :)

Stilig pussemaskin :P

Nå m du snart få deg instagram. Det kommer daglig ut bilder av bilen din der :)

Jasså gitt. Er litt etter på den trenden der jeg :P Men kanskje en idè og skaffe det soon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du maskin når du sliper de porene, eller tar du det for hånd? Jeg har også slike porer, men synes det blir håpløst mye arbeid å pusse for hånd.. :P

Eksentersliper og 120 papir. Prøvde først 240 papir men det var bare og glemme :P Blir sikkert et helvete når jeg skal få det blankt igjen siden jeg har brukt så grovt som 120, men da er jeg kvitt alle porene i alu'en hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • HalvorK changed the title to #335 E36 M3 (Div sysler S.58)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...