Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg mener bare at dekksidene oppleves anderledes (i høyde) i forhold til hvor stor felgen er, i diameter.

et lite hjul vil se mer meaty ut med feks 50 profil på 15felg, enn 50 profil på 18felg - om du skjønner hva jeg mener. Får ikke forklart det på noen annen måte. Altså alt i alt, mener jeg bare at det blir feil å se på en 19 felg, når enn skal bestemme seg for hvilke dekk en skal velge på 17 felger. Selv om det naturligvis kan gi en god referanse :P

sorry OT Halvor

Skrevet

No problem guys. Litt diskusjon angående noe som er høyst relevant er ikkeno problem :)

Har du biler av den? Det kunne jeg ha tenkt meg å sett bilde av! Hørtes crazy ut, og er smått skeptisk til at det er pent med så lite dekk på så brei felg! :P

It looks like this:

7534761900_6900df689b_b.jpg

Har desverre ikkeno bilde av kun hjulet :/

Ser også ut til at han kjører Ziex912 foran og bak, og disse strekker ikke like pent som f.eks fk452, Toyo Proxes osv :)

Skrevet

Da har det kommet litt merchandise til futuraene og:

IMG_1050_zpsad3d70a1.jpg

Begynt å fjerne lakk på senterdekslene:

IMG_1051_zps49d701e3.jpg

Og pusse ringer:

IMG_1055_zps07e07762.jpg

Konsentrerer meg først om å få vekk merker etter skruer da de nye skruene diameter på 12,9 isteden for 15

IMG_1056_zps282aee3c.jpg

Blir nok noen timer her, men får tro resultatet blir ålreit:

IMG_1057_zps46ee76ee.jpg

:)

Skrevet

Stilig pussemaskin :P

Nå m du snart få deg instagram. Det kommer daglig ut bilder av bilen din der :)

Skrevet
Hvor handler du fra? :)

Ble fra chrome-store den gangen her :)

dette blir spennende å følge med. liker "felgbua" di :D

Hehe. Takk det samme ;)

har du noe info om den felgpusse maskin saken du har laget deg der? :D

Kort fortalt er det en el.motor med reimhjul og kilereim. Akslingen er maskinert av en kompis og lagrene som den ruller i er kjøpt på ebay. Navet stammer fra en e36 m3 :)

Stilig pussemaskin :P

Nå m du snart få deg instagram. Det kommer daglig ut bilder av bilen din der :)

Jasså gitt. Er litt etter på den trenden der jeg :P Men kanskje en idè og skaffe det soon :)

Skrevet

Skjer da litt på disse kanter og:

Driver og sliper ned porene i kantene. Dette er MYE jobb, men det går da fremover:

IMG_1071_zps496d7342.jpg

...:

IMG_1072_zps28acbcbc.jpg

Også har jeg fått gjort det litt hjemmekoslig i garaget

IMG_1075_zps67ff8c7d.jpg:)

Skrevet

Bruker du maskin når du sliper de porene, eller tar du det for hånd? Jeg har også slike porer, men synes det blir håpløst mye arbeid å pusse for hånd.. :P

Skrevet
Bruker du maskin når du sliper de porene, eller tar du det for hånd? Jeg har også slike porer, men synes det blir håpløst mye arbeid å pusse for hånd.. :P

Eksentersliper og 120 papir. Prøvde først 240 papir men det var bare og glemme :P Blir sikkert et helvete når jeg skal få det blankt igjen siden jeg har brukt så grovt som 120, men da er jeg kvitt alle porene i alu'en hvertfall :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Jævlig fet maskin. Sånn reodor felgen du? hehe

Edit: Deg som drev med alle de modellbilene på bilforumet for mange år sia? Tror jeg har deg på msn 8):lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...