Boddiz Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Kanskje et dumt spørsmål, men hva vasker du endestussene dine med? Jeg vil at mine skal bli blanke og skinne, noen røvertips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
familietralla. Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Diesel på en fille funker. Bare ikke få noe på lakken. Kan gjøre skader på den. Men bruk gummihansker. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Sterk petrokjemisk avfetting, f.eks. Prickbort eller Sonax Power+, og en børste/fille. Dersom du har kromede stusser kan du i tillegg gnukke over med metallpolish og en myk klut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Takk for det. Har bare kjedelig originale stusser som "peker nedover" men er greit at det kan skinne litt likevel =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 gir dem en dusj med felgrens (p21s) hver gang jeg vasker bilen. Iblandt går jeg over med metallpolish for å få frem litt ekstra glans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Sitrusrens har jeg alltid brukt og er fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Sterk petrokjemisk avfetting, f.eks. Prickbort eller Sonax Power+, og en børste/fille. Dersom du har kromede stusser kan du i tillegg gnukke over med metallpolish og en myk klut. Hvor får man tak i Prickbort eller Sonax Power+? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Sitrusrens har jeg alltid brukt og er fornøyd med det. Hva er det? Og hvor får man tak på Sitrusrens? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Det er olje, lim og kjemikalie fjærner fåes på bla wurth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Citrusrens er basert på syre fra citrusfrukter. Du får kjøpt dette på clas ohlson, diverse butikker med båttilbehør, og sikkert bilxtra, mekk, biltema etc. også. Ganske vanlig produkt egentlig. Jeg anbefaler deg å kjøpe en større dunk, da literprisen på de små spruteflaskene er ganske høy. Jeg bruker som regel citrusrens for fjerning av lim etter klistremerker etc. og syns det finnes andre langt bedre alternativer til rengjøring av felger, endestusser osv. enn citrusrens da det ikke har spesielt gode penetrerende egenskaper, og man må vente en stund før det får løst opp skiten ordentlig. Ellers anbefaler jeg deg å ha på poleringsvoks beregnet for felger med gjevne mellomrom, så fester ikke skiten seg så lett. Lampeolje skal visst fungere greit for fjerning av sot og asvaltflekker osv, uten at jeg har erfaring med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Den her bruker jeg! Kjøpte den på Parts and retards, fungerer VELDIG bra! http://www.partsandretards.no/bilpleie/ ... -anti-blau Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 autosol bruker jeg, funker som faen. bare å pusse ivei til det blir blankt og fint!. fåes kjøpt på de fleste "handy" butikker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34Stvg Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 CRC spray funker også bra. Spesielt hvis du jevnlig polerer de slik at ting ikke setter seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Litt drøy valg men jeg brukte lynol og der etter litt autosol etter på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Jeg bruker Surfex HD avfetting tynnet ut 1-10, og på E90en med kromstusser så bruker jeg Autosol for å få opp glansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå