Glenglen Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 sååå stor og fin pakke og inni fant vi litt kos - Original M tech front fanger - M tech liste sett og et par ting til som jeg holder hemmelig litt personlige mods for å gjøre den unik. Men alt det får alle som kommer på Cars & Coffee sett selfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 M tech deler tipper jeg Score Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Nice. Endel folk her inne inkludert meg selv som gjør at Koed går rundt tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Dette blir lekkert blir mye tøffe biler å spotte på tørre fine sommerveier snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Delene blir levert til lakkering neste uke Så da blir det ekstreem makeover på bilen en helg, fra original til m tech! kommer før og etter bilde på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Snadder! Har ventet på det Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Dette blir pent Nårtid er Cars & coffee? (edit: fant det ut, men er i Spania da... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Dette blir bra Glenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Fått gjort litt idag også! Demonterte bakluka for å levere den på lakkering sammen med fangerne. De som så bilen min på e30 meet i fjor la kanskje merke til farge forskjellen. Så får kline til å levere den sammen med delene for å få 1 farge på hele bilen Så nå får vi håpe bilen blir hel og pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Hardtop på C&C treffet tror du? ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Hardtop på C&C treffet tror du? ^^, Nei nei da skal taket av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Fikk du med en tiger i pakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Fikk du med en tiger i pakken Hehe ja en veldig nysgjerrig en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Da er bilen pakket inn for et par dager pause fra den harde hverdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 En av få E36'er jeg virkelig liker. Dette beviser at det enkle ofte er det beste. Blir spennende å beskue denne på C&C.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå