Gå til innhold

Lasseln's E39! SOLGT!

Share

Anbefalte innlegg

Kan låne alpina felgen min forran og se, den er 10,5" :D det hadde vært breit!

Du har vel 72,5 i navåpning på felgene dine da(?). Dermed så får jeg de ikke på navet.

de felgene der ville jeg kjøpe av claus, men de var akkurat solgt når jeg hørte. Var ikke så dyre heller faktisk. 12" bak er tøft. De er 20" og de der da. Kamerat av claus sin m5 med kraftig modifiserte buer.

Jeg skrev jo at de var 20" da.

Men jo, hadde vært artig å fått dytta på noe av det kaliberet der, hva gjelder bredde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei tøff nå altså...! Kom bak deg oppe ved sinsen eller noe for noen uker siden.. Knallgul Caddy med senk, breie felger og 5tusenmetre forran :P heh

Takk for det! Var det da vi måtte kjøre på trikkeskinnene oppover? Mener å erindre at det du nevner kan ha vært en bil i bakspeilet ved den anledning :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Utrolig flott bil Lasse :) liker planene dine, mer bilder vil vi ha :D

Dukker nok opp et og annet bilde til helgen, da bilen mest sannsynelig blir godkjent med senk og felger på fredag, og dermed kan sleppes enda lengre ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei tøff nå altså...! Kom bak deg oppe ved sinsen eller noe for noen uker siden.. Knallgul Caddy med senk, breie felger og 5tusenmetre forran :P heh

Takk for det! Var det da vi måtte kjøre på trikkeskinnene oppover? Mener å erindre at det du nevner kan ha vært en bil i bakspeilet ved den anledning :P

Det stemmer..heh.

Regna med du var kjent så bare fulgte etter :P Jeg visste omtrent ikke hvor jeg var jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så heldig og fått beskuet denne i virkeligheten, å jeg ville ikke gjort noe. Utenom å skiftet ut listene utvendig.

Ellers her bilen bare helt sinnsyk pen, senk og felger er perfekt!

M5 speil er noe du kunne vurdert, men behold orginal plast og gule lykter.

Hørte noe planer om taket, fy! Det dropper du =)

Når du rygga ned fra verkstedet måtte jeg se ekstra godt etter, bare helt nydelig :D

*misunnelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...] M5 speil er noe du kunne vurdert, men behold orginal plast og gule lykter.

Hørte noe planer om taket, fy! Det dropper du =) [...]

:applause: Enig!

Det er ellers interessant å se hvor stor forskjell det er på en E39 og E60. NB! Begge bilene har lik høyde... :shock:

avpml1pgasr8hcpgqogc.jpg

2f947r39uz61n35bzl7j.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så heldig og fått beskuet denne i virkeligheten, å jeg ville ikke gjort noe. Utenom å skiftet ut listene utvendig.

Ellers her bilen bare helt sinnsyk pen, senk og felger er perfekt!

M5 speil er noe du kunne vurdert, men behold orginal plast og gule lykter.

Hørte noe planer om taket, fy! Det dropper du =)

Når du rygga ned fra verkstedet måtte jeg se ekstra godt etter, bare helt nydelig :D

*misunnelig*

Takk for store ord! :D

Driver å vurderer dette med taket ja, men er bare i vurderingsfasen enda, så vi får se hva det blir til :P

Det er ellers interessant å se hvor stor forskjell det er på en E39 og E60. NB! Begge bilene har lik høyde... :shock:

Artig å sammenligne slik som dette! På en side 2 vidt forskjellige biler, men samtidig er det mulig å se at det er store-/lillebror.

Sykt fine biler og bilder!! :D Møtte deg med Flybussen på lørdag, og den ser veldig bra ut 8)

Takk for det! Hvor befant jeg meg på lørdag? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi møttes i rundkjøringa ved Bussterminalen :wink:

Teflonhjernen min jobber på spreng for å prøve å huske, husker ikke at jeg var i byen på lørdag, men det stemmer nok, for jeg tilbringer store deler av min våkentid i Bristolgarasjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...