joachim sørlie Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Hey, ser vi ned på dem som kanskje skal ha 15" og nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Jeg har 17" må bare montere dem sammen først 15" er laaame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Kjøpe 18" alpina 2pce med Hankook av meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Skal du selge de Alpina hjula? Er de originale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Hadde de vært uorginale hadde jeg ikke skrevet Alpina. Finner nok heller ikke 2-delte kopier av de. Selger de om det er kjøper på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Har du flere felger igjen altså RS? hadde jeg kjøpt de hadde jeg ikke hatt andre ting å bruke penger på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Har vanskelig for å selge noe av det jeg har, og ikke gir jeg de bort heller.. Men nå vil jeg ikke spamme tråden til Lasseln mere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Har noen stjelt dataen til lasse? Eller har han gått i vinterdvale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 Har noen stjelt dataen til lasse? Eller har han gått i vinterdvale? Åneidu, jeg er her jeg, har bare blitt tastaturstum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Ja hadde vært flott med en update eller bilder av godbilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Fikk en liten update av Lasse idag, han kunne ikke kjøre sin egen bil, pga den var..... WAIT FOR IT..... Møkkete:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 Ja hadde vært flott med en update eller bilder av godbilen. Er lite som skjer for tiden, så er ikke no særlig å oppdatere med. Bilen er kun bruksbil for tiden, men lukter litt på nye coilovere og noe annet snacks frem mot vårsesongen Fikk en liten update av Lasse idag, han kunne ikke kjøre sin egen bil, pga den var..... WAIT FOR IT..... Møkkete:p Har du noengang sett bilen min skitten? Kunne ikke la gårsdagen bli den første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Sånn gikk det når vi stengte vaskehallen på jobben før jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 16" er for mannen i gata =) Ikke skryt på deg noe nå Thomas, du er mannen fra landet, så gå å kjøp deg 15" Ikke ta den tonen der unge mann! Glemte at dere som kommer fra nittedal, ser på hagan som sentrum:-) Men trur faktisk jeg bor nærmere noe som har bystatus:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 16" er for mannen i gata =) Ikke skryt på deg noe nå Thomas, du er mannen fra landet, så gå å kjøp deg 15" Ikke ta den tonen der unge mann! Glemte at dere som kommer fra nittedal, ser på hagan som sentrum:-) Men trur faktisk jeg bor nærmere noe som har bystatus:-) Du er kanskje ikke klar over at Nittedal/Hagan grenser mot Oslo og at Lasse bor 500m unna denne grensen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå