ahj Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Takk for det! Videre nå er planen at alle brikkene skal falle på plass før Early Fitment 27.April (eller E30Meet vårmønstring 26.April der som dette blir noe av). Litt deler på vei, og noe må enda handles, så får vi satse på at tid og penger holder til dette Hvor blir evt E30meet vårmønstringen hen hvis det blir noe av det? Du får kutte ut snusen så får du rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 Youngstorget er vel planen såvidt jeg har forstått! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Takk for det! Videre nå er planen at alle brikkene skal falle på plass før Early Fitment 27.April (eller E30Meet vårmønstring 26.April der som dette blir noe av). Litt deler på vei, og noe må enda handles, så får vi satse på at tid og penger holder til dette Hvor er det vårmønstring 26 eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Hvor er det vårmønstring 26 eventuelt?Glem det:p hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Litt seint, men veldig imponerende arbeid med shine'ingen, Lasse! Vanvittig bra resultat Og gratulerer så mye med nye hjul, gleder meg til å se hvordan dette blir Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 "Skjønnliteratur" fra første til siste side! Tar av meg hatten for denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Litt seint, men veldig imponerende arbeid med shine'ingen, Lasse! Vanvittig bra resultat Og gratulerer så mye med nye hjul, gleder meg til å se hvordan dette blir "Skjønnliteratur" fra første til siste side! Tar av meg hatten for denne! Takk for store ord gutter Kan meddele at felgene blir levert til lakk veldig snart, da mangler det bare dekk forran, så er de klare. Også venter jeg som sagt på litt deler som er på vei, så ser ut til at bilen så absolutt er klar til E30meet vårmønstring 26.April, Early Fitment 27.April, samt BMWCCN Vårmønstring 3.Mai MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Nice, likte hjulbuene strøkne og pene! Får treffe deg en gang i Lillestrøm etc. når jeg er hjemme en helg og lufter cossien! ellers ses vi vel på early fitment tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Nice, likte hjulbuene strøkne og pene! Får treffe deg en gang i Lillestrøm etc. når jeg er hjemme en helg og lufter cossien! ellers ses vi vel på early fitment tenker jeg Utrolig deilig når det er skikkelig rent og pent både under og over, samt inni Skrik ut når du er på disse trakter, så får vi til et møte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Da kan jeg melde om at supersprint bakpotte er montert, ble godt å få 2 blanke rør ut bak. (Kan forøvrig nevne at lyden i bilen er så og si identisk slik den var før montering av eksosen, noe jeg er svært skuffet over! Mulig dette endrer seg med tiden?) Felgene er til lakk, og venter fortsatt på at de skal bli klare, men gummi og noen voldsomme spacere er bestilt! Mangler et par detaljer nå, så er den klar for sesong! Noen som vet antall newton som skal til på BBS RS2? Bilder kommer as soon as possible! Skulebollen og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 sweet! gleder meg til bilde update! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Da kan jeg melde om at supersprint bakpotte er montert, ble godt å få 2 blanke rør ut bak. (Kan forøvrig nevne at lyden i bilen er så og si identisk slik den var før montering av eksosen, noe jeg er svært skuffet over! Mulig dette endrer seg med tiden?) Felgene er til lakk, og venter fortsatt på at de skal bli klare, men gummi og noen voldsomme spacere er bestilt! Mangler et par detaljer nå, så er den klar for sesong! Noen som vet antall newton som skal til på BBS RS2? Bilder kommer as soon as possible! Hvis jeg husker riktig må eksosen kjøres inn for å få god lyden fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Stemmer godt det, så lyden blir nok bedre etter litt kjøring supersprint pleier vel å ha et greit lydbilde med bmw's rekkeseksere så prøver å tenke tilbake til da jeg pusset opp mine RS2, satt faktisk å (skum)leste igjennom hele touringtråden min i går/natt så jeg forsov meg i dag tidlig! Men uten resultater thou mener å huske at det er nede i 20nm, men ikke ta det for god fisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Stemmer godt det, så lyden blir nok bedre etter litt kjøring supersprint pleier vel å ha et greit lydbilde med bmw's rekkeseksere så prøver å tenke tilbake til da jeg pusset opp mine RS2, satt faktisk å (skum)leste igjennom hele touringtråden min i går/natt så jeg forsov meg i dag tidlig! Men uten resultater thou mener å huske at det er nede i 20nm, men ikke ta det for god fisk... Synes å huske at det er et sted mellom 15-20? 18 kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Ja, er noe rundt der jeg er også, husker at momentstaven min ikke gikk så lavt iallefall, så jeg strammet noe på måofåååå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå