Gå til innhold

Lasseln's E39! SOLGT!

Share

Anbefalte innlegg

Har 15mm nå, men blir 20 eller 25mm, litt usikker på om 25 blir akkurat for stort, så må teste litt!

Kan legge til at jeg kjører 40mm per side forran, de sjuke klossene, resulterer i effektivt innpress på -18 forran :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad i classic fargevalg, men disse har egen touch, de er lakker 2 nyanser mørkere enn originalt, med sort base, samt dødsmye flakes, så i mørket ser de helt døde ut, mens i sollys så får de en helt annen effekt :D

Dekkene er Achilles ATR Sport, god kritikk til en hyggelig prislapp. Sliter dekk hardt med dette oppsettet, så tar meg ikke råd til å kjøpe dødsdyre dekk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Fått på leppe også nå? :)

Må nesten møtes en dag snart, så jeg får sett bilen og den omtalte effekten i felgene dine! :)

Jobber til 3 på lørdag, så får ikke vært med på vårmønstringen :/

Jada, leppe er på! Er nødt til å jukse meg nærmere bakken, da jeg ikke får skrudd noe mere ned forran uten å kjøre dekket rett i skjermkanten.

Kjører nå med ET -18 forran med maks camber. Så for å få den lavere, må jeg redusere spacerne og da tucker det så jævlig :P

Bare å ta ut egenmelding asap! Valle er obligatorisk veit du :P hoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valle er obligatorisk ja, har vært der 3 år på rad, så blir trist å sitte like oppi høgget og vite at dere er der nede i sola og godter dere blant bmw'ne! :P

Får håpe det er noen igjen etter 3, selv om det sjeldent er det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valle er obligatorisk ja, har vært der 3 år på rad, så blir trist å sitte like oppi høgget og vite at dere er der nede i sola og godter dere blant bmw'ne! :P

Får håpe det er noen igjen etter 3, selv om det sjeldent er det :P

Blir mitt tredje nå, og det feirer jeg med å stille med 2 biler :P Jiiiihaaa!

Vi får se hvor utålmodig folk blir osv, men i og med at det neppe ligger en dråpe vann der nå, samt meldt godt vær, så har ikke jeg dårlig tid med å komme meg avgårde :P

Blir bedre å bedre for hvert treff denne! Leppa satt perfekt å ;)

Eneste jeg ikke er så happy for er supermann logoen :P For øvrig fått med meg at dekksidene dine alltid er helt svarte på hvert treff, tydelig opptatt av detaljer :cool: Sånn det skal være!

Kommer seg sakte men siikkert :P

Er jo en sucker for bilpleie, og gummifornyeren på dekkene er ALLTID fersk for å si det slik :P

Blitt litt sånn elsk/hat de supermann senterkoppene, jeg personlig syns det blei dritkult (har heller aldri sett det før), mens har hørt flere som ikke kan fordra de! (Haters gonna hate :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...