MagnusHN Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Misforstod jeg, gikk litt fort... Stor spacer skal du ha da? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Har 15mm nå, men blir 20 eller 25mm, litt usikker på om 25 blir akkurat for stort, så må teste litt! Kan legge til at jeg kjører 40mm per side forran, de sjuke klossene, resulterer i effektivt innpress på -18 forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Meget pent! Bra noen faktisk går for vanlig sølvsenter på felger:) hvilke dekk har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Er glad i classic fargevalg, men disse har egen touch, de er lakker 2 nyanser mørkere enn originalt, med sort base, samt dødsmye flakes, så i mørket ser de helt døde ut, mens i sollys så får de en helt annen effekt Dekkene er Achilles ATR Sport, god kritikk til en hyggelig prislapp. Sliter dekk hardt med dette oppsettet, så tar meg ikke råd til å kjøpe dødsdyre dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Nydelig bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Var vel mer dekkdim jeg tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Stod å sikla på bilen din på treffet, kjempekul effekt i lakken på felgene Synd vi ikke rakk å prate sammen men det var så mye som skjedde og mange folk å hilse på, så vi får ta det igjen Her kommer bildene jeg tok av den! lasseln, Cbrooen og APedersen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Fått på leppe også nå? Må nesten møtes en dag snart, så jeg får sett bilen og den omtalte effekten i felgene dine! Jobber til 3 på lørdag, så får ikke vært med på vårmønstringen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Thank you Magnus! Dødskule bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Fått på leppe også nå? Må nesten møtes en dag snart, så jeg får sett bilen og den omtalte effekten i felgene dine! Jobber til 3 på lørdag, så får ikke vært med på vårmønstringen :/ Jada, leppe er på! Er nødt til å jukse meg nærmere bakken, da jeg ikke får skrudd noe mere ned forran uten å kjøre dekket rett i skjermkanten. Kjører nå med ET -18 forran med maks camber. Så for å få den lavere, må jeg redusere spacerne og da tucker det så jævlig Bare å ta ut egenmelding asap! Valle er obligatorisk veit du hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Nydelig bil:) Thank you! Var vel mer dekkdim jeg tenkte på 215/40 forran og 235/40 bak på hhv 8,5" og 10" felg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Valle er obligatorisk ja, har vært der 3 år på rad, så blir trist å sitte like oppi høgget og vite at dere er der nede i sola og godter dere blant bmw'ne! Får håpe det er noen igjen etter 3, selv om det sjeldent er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Blir bedre å bedre for hvert treff denne! Leppa satt perfekt å Eneste jeg ikke er så happy for er supermann logoen For øvrig fått med meg at dekksidene dine alltid er helt svarte på hvert treff, tydelig opptatt av detaljer Sånn det skal være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Valle er obligatorisk ja, har vært der 3 år på rad, så blir trist å sitte like oppi høgget og vite at dere er der nede i sola og godter dere blant bmw'ne! Får håpe det er noen igjen etter 3, selv om det sjeldent er det Blir mitt tredje nå, og det feirer jeg med å stille med 2 biler Jiiiihaaa! Vi får se hvor utålmodig folk blir osv, men i og med at det neppe ligger en dråpe vann der nå, samt meldt godt vær, så har ikke jeg dårlig tid med å komme meg avgårde Blir bedre å bedre for hvert treff denne! Leppa satt perfekt å Eneste jeg ikke er så happy for er supermann logoen For øvrig fått med meg at dekksidene dine alltid er helt svarte på hvert treff, tydelig opptatt av detaljer Sånn det skal være! Kommer seg sakte men siikkert Er jo en sucker for bilpleie, og gummifornyeren på dekkene er ALLTID fersk for å si det slik Blitt litt sånn elsk/hat de supermann senterkoppene, jeg personlig syns det blei dritkult (har heller aldri sett det før), mens har hørt flere som ikke kan fordra de! (Haters gonna hate ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 faen så fin! likte supermann senterkoppene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå