Gå til innhold

'08 525dat M-sport individual - Venter på våren!

Share

Anbefalte innlegg

Litt lamin-x folie på lyktene raundabout så er den helt knall.. :)

Er dette kun blank gjennomsiktig folie for å beskytte lyktene, eller har det noen annen funksjon?

Lamin-X kan du få i forskjellige skalaer, du har alt fra gjennomsiktig til omtrent helt svart, så blir som en sotefilm, noe jeg tror hadde vært pent på din, kun veldig svakt, for å mørke lyktene bittelitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
  • 3 months later...

Helgen startet bra med pakke til meg på gårdsplassen :)

uxvafo9gd233nxy1fpdu.jpg

Fant endelig nye originale BMW M172 til salgs til en fornuftig pris, så da måtte jeg slå til.

vrdzwnbmy1sppomys4cp.jpg

Kanskje ikke det mest spennende felgvalget, men jeg har alltid syntes at både E60 og E61 kler disse felgene meget godt. I tillegg til at de er et godt kompromiss siden de skal stå på en familiebil og senking er uaktuelt.

Nå gjenstår det bare at gradestokken kryper oppover mot det røde feltet og snø og is forsvinner! [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Jeg så på finn-annonsen på den du har kjøpt og lurte på hva som har skjedd med prisnivået på disse bilene i det siste... :shock:

Du må ha gjort en god deal der om bilen ser bra ut ellers.

Så din var godt utstyrt også. Det er forøvrig kjekt med mye utstyr, problemet er at man blir veldig kresen når man skal bytte bil igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var mange om beinet på den, men jeg kjenner selger og stod fremst i køen :-)

Ja, jeg har jo 530, 4x4, nightvision, softclose på dører, el bagasjerom og rødt interiør...det er vel det jeg mener er forskjellene på bilene våre..også har du brillianthvit og jeg alpinahvit :-)

Bilen er strøken den! byttet glødeplugger og relè for selgers regning idag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Ja, det var mange om beinet på den, men jeg kjenner selger og stod fremst i køen :-)

Ja, jeg har jo 530, 4x4, nightvision, softclose på dører, el bagasjerom og rødt interiør...det er vel det jeg mener er forskjellene på bilene våre..også har du brillianthvit og jeg alpinahvit :-)

Bilen er strøken den! byttet glødeplugger og relè for selgers regning idag :-)

Jeg har utvidet skinnpakke på min (bla skinntrukket dashboard), det har vel ikke du? :tongue:

Har forøvrig aut. bakluke også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...