Tzunami Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Litt lamin-x folie på lyktene raundabout så er den helt knall.. Er dette kun blank gjennomsiktig folie for å beskytte lyktene, eller har det noen annen funksjon? Lamin-X kan du få i forskjellige skalaer, du har alt fra gjennomsiktig til omtrent helt svart, så blir som en sotefilm, noe jeg tror hadde vært pent på din, kun veldig svakt, for å mørke lyktene bittelitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Da nærmer det seg vinter, og nye conti contact 5 i 245/40-18 er montert. Litt spent på hvordan det blir med såpass brede hjul, men forhåpentligvis vil det fungere greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Rett og slett vakker kjerre!! Fått testa de brede dekka i snøen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Har samme dim. på dekka på E61'n min også, men er ennå ikke skikkelig vinterføre her, så jeg har ikke fått testa de ennå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Rett og slett vakker kjerre!!Fått testa de brede dekka i snøen enda? Takk for det Nei, har ikke vært noe snøføre her enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Helgen startet bra med pakke til meg på gårdsplassen Fant endelig nye originale BMW M172 til salgs til en fornuftig pris, så da måtte jeg slå til. Kanskje ikke det mest spennende felgvalget, men jeg har alltid syntes at både E60 og E61 kler disse felgene meget godt. I tillegg til at de er et godt kompromiss siden de skal stå på en familiebil og senking er uaktuelt. Nå gjenstår det bare at gradestokken kryper oppover mot det røde feltet og snø og is forsvinner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Desidert noen av de peneste felgene som er til disse bilene etter min mening. Alt annet enn kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Meget lekre felger det der! Synes de kler e39 godt også Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Herlig bil, herlig farge, herlig interiør, herlige felger. Moro med individual-biler, har en selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Flotte felger, gratulere. Kjøpt nytt fra Tyskland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Takk for hyggelige tilbakemeldinger. De er kjøpt i Tyskland ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Nesten helt lik min denne FLOTT bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 Takk for det Jeg så på finn-annonsen på den du har kjøpt og lurte på hva som har skjedd med prisnivået på disse bilene i det siste... Du må ha gjort en god deal der om bilen ser bra ut ellers. Så din var godt utstyrt også. Det er forøvrig kjekt med mye utstyr, problemet er at man blir veldig kresen når man skal bytte bil igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Ja, det var mange om beinet på den, men jeg kjenner selger og stod fremst i køen Ja, jeg har jo 530, 4x4, nightvision, softclose på dører, el bagasjerom og rødt interiør...det er vel det jeg mener er forskjellene på bilene våre..også har du brillianthvit og jeg alpinahvit Bilen er strøken den! byttet glødeplugger og relè for selgers regning idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Ja, det var mange om beinet på den, men jeg kjenner selger og stod fremst i køen Ja, jeg har jo 530, 4x4, nightvision, softclose på dører, el bagasjerom og rødt interiør...det er vel det jeg mener er forskjellene på bilene våre..også har du brillianthvit og jeg alpinahvit Bilen er strøken den! byttet glødeplugger og relè for selgers regning idag Jeg har utvidet skinnpakke på min (bla skinntrukket dashboard), det har vel ikke du? Har forøvrig aut. bakluke også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå