MagnusHN Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Digger bilen din magnus, men jeg er for at du lakkerer panseret Blir ny lakk på bilen til våren, så slapp av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Noen mimrebilder i fra sommer! Jeg både trur og håper på at neste sesong blir minst like bra som denne var, med enda flere treff og turer med trivelige folk På tur til RoyalFitment treffet som oijoij arrangerte i Sverige En del av E36'rekka fra Norge Så endel random bilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Hehehe Smart å redigere skiltnummeret på et bilde, men ikke resten On topic! Kule bilder! Skulle ønske jeg bodde på østlandet noen ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Hehehe Smart å redigere skiltnummeret på et bilde, men ikke resten On topic! Kule bilder! Skulle ønske jeg bodde på østlandet noen ganger... Haha, redigerte bare for å prøve det... Reg nr ligger jo på nesten alle bildene her sååååå Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Pen denne bilen din, og fine bilder Kledde RC'ene meget bra også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Fakk! Du har jo to av mine favorittfelger jo! grisetøft begge deler!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2012 Hehe, takk! Da vurderer jeg å selge Ac hjulaaa.. Annonsen er i hvertfall her http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=245505 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saue Racing Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 utruli flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 utruli flott bil! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Lov og spørre hvor mye man må ut med for ett sett med BBS RC som du har i 10 og 8,5 18? Rekner med du har litt peiling:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 De er veldig vanskelig å få tak i! Men er jo stadig vekk noen som er til salgs i statene og Tyskland. Man får et rimelig strøkent sett for rundt 11.000,- Pluss frakt, moms og dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Såpass, det er snakk om slike du har som ikke er skrudd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Ja, så nettop et slikt sett på stanceworks nå, usikkert om det ligger i europa eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Digger bildene fra RF mye kule bilder av bilen din å, pen den! hvor har du kjøpt hjulbolta, de rød? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 RC301 er vel noe vanskeligere å få tak i da disse er SJEeeldne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå