MagnusHN Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Nei, det blir fort for dyrt Kjøpte brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Nei, det blir fort dyrt. Så det ble brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Gleder meg til montering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Dette blir supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Har du resten av delene du trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Jupp! Men gadd ikke å ta med alt opp for å ta bilde av det. Men er er komplett med rør, oljeditt, returdatt, braketter, reim, luftfilter, dyser osv. Eneste som ikke er med er intercooler. Det får bli til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Noen flere mimrebilder fra i høst i fra photoshooten med resten av gjengen i Nordic Stance! Creds til Henrik Haugen og Harald Bäckmark for bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Da har jeg fått montert det invendige m3 speilet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Gjør mye, et sånt ovalt speil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Gromme bilder gitt! Må bare skaffe deg M3 forstoler i svart skinn og svartskinn baksete nå (om du ikke allerede har) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Blir nok ikke lagt noe mer penger i interiøret nå gitt, har allerede M3 ratt også så det får holde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Griserå den bilen din Magnus. Men ikke helt enig i felgbytte da. Men så er det vel at forandring fryder da Og kvitt deg med de røde hjulmutrene. Har samme selv bare sorte og de stikker jo alt for langt ut og er ikke den beste kvaliteten. Gjengene på mine begynner å bli frynsete.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Går i riktig retning det her Magnus Hadde heller ikke gjort no mer med interiøret hvis jeg var deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Griserå den bilen din Magnus. Men ikke helt enig i felgbytte da. Men så er det vel at forandring fryder da Og kvitt deg med de røde hjulmutrene. Har samme selv bare sorte og de stikker jo alt for langt ut og er ikke den beste kvaliteten. Gjengene på mine begynner å bli frynsete.... Takk for det Hadde lyst på noen 18" som ikke så mange i Norge har enda, ac hjula ble for "vanlige" synes jeg Følger med andre bolter til CCW hjula så blir til at jeg bruker de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Joda ser den. Men ACS-hjula er fremdeles rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå