MagnusHN Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 Noen som har erfaring med å få ut motor og gir? Lettest å løfte den opp og ut eller demontere alt i fronten å ta den ut der? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 På min tok vi av fronten. Egentlig nokså fort gjort. Godt mulig det går ann uten og, men er jo ikke de minste motorene man får i disse bilene vi har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Har du noen bilder og lydfiler/filmer? Har egentlig ikke noen bilder som er reell for din bil, da jeg har bygget det til min løpsbil og laget eksostunnell gjennom gulvet osv. Lyden har jeg ikke et opptak på enda, men det skal jeg klare å få til http://bimmers.no/topic/758615-bmw-e46-m3-rallycross-motor-har-startet/page-8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Mye jobb for å bytte girkasse får man si.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Hvor mye gjenstår nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Slippe bilen oppå motoren og koble til alt igjen Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Begynner endelig å komme seg! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 se der ja hvor mye har du gjort med motoren nå når den og var ute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Lagt på eksosbandasje på grenrør og byttet alle lambda sondene Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Mye arbied for å bytte girkasse! Men det blir nok gøy med manuell kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Glad jeg ikke måtte ut med motoren selv, men de var no dritt å demontere de hydraulse for og komme til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Regner med du bytta bakre simring på veiv når du først hadde det av ? Jeg hadde personlig byttet motorfester når det først var "lett" tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Byttet ikke den nei. Fikk ompgrogrammert hjernen i dag så den startet Bytte pedaler, lufte clutchen og sveise eksosen så er den ferdig. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Skal du bruke den i vinter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Nei, den settes inn i neste uke en gang, må få den kjørbar og få på eksosen igjen. I vinter skal den klargjøres for ny lakk til sommeren Denne bilen skal ikke få se vinteren noe mer i mitt eie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå