Ivrig86 Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Helt klart verdt turen!!! Skal dere ha hytter bør dere ringe å booke allerede for var noen langtidsboende som hadde kapret endel av hyttene sa di. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Ser veldig gøy ut utifra bildene! Men har nå fortsatt 1 mnd igjen før jeg kan ta oppkjøring igjen når treffet er så. Om ikke noen kompiser ser lyst på å kjøre så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Vi ifra Gjøvik har booka 4 hytter allerede så Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Vi ifra Gjøvik har booka 4 hytter allerede så Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Er ikke flere ledige hytter der:( sjekket her om dagen. Og "sjøbod" aka skura som de har er ikke tema å bo i en gang til. ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Er ikke flere ledige hytter der:( sjekket her om dagen. Og "sjøbod" aka skura som de har er ikke tema å bo i en gang til. ... Det kunne jeg tenke meg ja... Var ikke Mange igjen Når Jeg bestilte for ca en måned siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Futura ja, ikke feil i det heletatt! Hvitt senter støttes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Bruker meguiars metal polish på poleringsball med drill Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Bilde av den Polishen? Mine er det også litt striper på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Bilde av den Polishen? Mine er det også litt striper på... RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Her er framhjula ferdige hvertfall Nye kanter kommer vel i løpet av uka trur jeg. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 25, 2014 Share Skrevet Februar 25, 2014 Den brukte jeg før når det var 200sx som gjalt hehe får kjøpe den å gå over engang til kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Fy så gromme hjula er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 ser frem til og se denne på GS treffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2014 Blir deilig å få bilen ferdig! Ordna med lakkering i dag, så bilen skal bli klar til 27.april da vi i OijOij skal arrangere "Early Fitment" vårtreff her på Gjøvik Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Blir deilig å få bilen ferdig! Ordna med lakkering i dag, så bilen skal bli klar til 27.april da vi i OijOij skal arrangere "Early Fitment" vårtreff her på Gjøvik Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Faaaack! Da har frøkna bursdag!! ... Dit kommet det vel mye gromt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå