Mattae Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Er early fitment store greier? Er rimelig langt å kjøre fra Stavanger så, gidder ikke det om det er et lokalt rånetreff omtrent ZhilleN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Er early fitment store greier? Er rimelig langt å kjøre fra Stavanger så, gidder ikke det om det er et lokalt rånetreff omtrent Er ikke store greiene egentlig, da dette bare er et treff for å se hva folk har gjort med bilene sine i løpet av vinteren Men kommer folk i fra Sverige osv så det blir nok bra oppmøte Du får komme på hovedtreffet vårt i løpet av sommeren i stedet https://www.facebook.com/events/626070154106824/?fref=ts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Se der ja Mulig jeg er elendig å søke, men er datoen for hovedtreffet annonsert? evnt hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Se der ja Mulig jeg er elendig å søke, men er datoen for hovedtreffet annonsert? evnt hvor? Dato for hovedtreffet er ikke satt enda nei, starter med planleggingen av det rett etter EarlyFitment Mattae og b0rgund reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Følger med her;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Gleder meg til å se denne igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 18, 2014 Forfatter Share Skrevet April 18, 2014 Blir gøy å bli ferdig. Nå er bilen fri for bulker, rust og baksjermene er ferdig sparklet. Er lagt fyller på de stedene som er utbedret. Innvendig i døra skal det legges fyller på i dag. Dørene, sideskjørtene og div lister skal lakkeres i dag. Bilen skal lakkeres i morra og panseret skal lakkeres på søndag. Så alt går etter planen Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 åh! kjenner jeg GLEDER meg til å endelig få sett den ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Du har lagt fyller på bildene over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 18, 2014 Forfatter Share Skrevet April 18, 2014 På det nederste bilde ja Det øverste er det bare sparklet. Er ikke lagt fyller på hele bilen da det ikke er nødvendig Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Blir bra dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 J veit det ikke er vits og legge på hele bilen, legger så klart over sparkelflekker og div sliping, blir bra det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Blir konge dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 La meg være den første til å gratulere med nok en premie, samt en syk pokalhunter utover sesongen Gleder meg til å se den videre i sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Jeg vil se bilder av det ferdige produktet jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå