ZhilleN Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Fikk se den i dag på EF, satan for en brakke Helt nydelig farge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Jeg å vil se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Grattis med pris! Ett stk gjennomført E46, ny lakk var prikken over i'n Men satt panseret ditt litt rart? det lå ikke helt nedtil på ene sida? Så deg ikke før du mottok pris jeg, men du var vel travel med kamera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Takk for det Er igjen litt justering på panserlåsen, hadde justert den, men det spratt opp igjen på den ene siden Litt småtteri som gjenstår før jeg er fornøyd men Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Bilder kommer rimelige fort Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Dere får kose dere med dette bilde enn så lenge Freakshow, Sondre92, HalvorK og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Denne var heeelt awesome ;D grattis med pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Nydelig Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Takker gutta! Fredrik, bilen er din sinnsykt rå! Skal du på vallehovin til helga? Avslutter dagen med et bilde til Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Sondre92, Mr_Soul, lassew93 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Resultatet ble konge bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Strøkent! Eneste jeg ikke liker er de gule langlysa, syns ikke de står i stil med resten av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 det ble jævlig bra! hvordan farge var bilen orginalt? og hvordan farge endte du på egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Soul Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Elsker bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Takker de gule langlysa blir svarte snart kanskje orginalfargen er carbon svart og nå er den azurite svart Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Ble veldig bra det her ja! Forresten, hvilke stabstag linker/kyllingbein bruker du bak? mine har knekt tvers av for lenge siden etter jeg monterte coilovers å har ikke fått på noen nye ennå Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå