wicky124 Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 Og ja, de vasker kun vinduer på bensinstasjonene om man selv ønsker det..og man gir dem det man ønsker å gi..når jeg ga 10 kuna (ca 10nok) så ble hu jenta iallefall overlykkelig og vasket ruten en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Hvordan gikk turen opp igjen? Kjørte fra Regensburg tidligere denne uka uten noen problemer, men på vei nedover en uke før var det ekstremt mye kø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 Er fremdeles i makarska..skal en tur til trogir nå og spise lunch og titte litt rundt..kjører vel hjemover til.oslo rundt 18ikveld etter planen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Og ja, de vasker kun vinduer på bensinstasjonene om man selv ønsker det..og man gir dem det man ønsker å gi..når jeg ga 10 kuna (ca 10nok) så ble hu jenta iallefall overlykkelig og vasket ruten en gang til Hahhaha, mon tro hva hun tenkte da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Da var man hjemme igjen.. tok sin tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Alt gikk greit... ingen ulykker og/eller uforutsette hendelser? Da jeg for noen år siden kjørte mye frem og tilbake Oslo-Kontinentet ble jeg direkte deprimert når jeg begynte den lange veien oppover Sverige mot Norge. Den gangen gikk motorveien kun til Uddevalla og det gjorde den siste biten mot Norge til en prøvelse. Oslo er definitivt ikke i Europas sentrum og Norge ligger alt for langt mot nord... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Joda alt gikk relativt greit med unntak av den tilbakestående navigasjonen min sendte oss fra flensburg til fehmarn på vei hjem...en meget slitsom omvei.. Apropo diesel forbruk... NEd til brcko og videre til makarska brukte vi 6tanker...på vei hjem med normal kjøring brukte vi 2,5 tank.. Må bare si...cruise i 210km/t med god musikk på stereoen, ac på kaldt og mobilen i hånda for å filme UTEN en eneste hump... det er digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Tenk hvis du hadde tatt Benzen... 15-16 tanker med dyr bensin istedenfor 8-9 tanker med diesel. Det hadde helt sikkert vært litt mer stas med MB´en nedover, men jeg tror at det helt klart hadde kostet mye mer enn det smakte... Apropos navigasjon... jeg har en Nokia Lumia 710 Windows Phone. Den leveres med fri bruk av Nokias ganske fornuftige navigasjon (trolig den beste appen Nokia har idag). Stort sett viser den riktig vei (selv på svært små og ubetydelige lokalveier her i Danmark), men når den først tar feil er man fort helt på jordet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Anbefaler alle Sygic, som det går an å bruke på alle smarttelefoner... Kjøper kart og laster ned de, så den bruker ikke internett, bare GPS som er innebygget i telefon. Koster vel 300 for selve appen og kartene er gratis, så langt jeg har sett hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Hmmm... selvfølgelig finnes ikke Sygic til Windows Phone. Trist egentlig for WP er faktisk ganske imponerende. Det er alt Windows normalt ikke er... minimalistisk og svært effektivt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Det er dumt, ja Windows Phone er vel litt i bakleksa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Det er dumt, ja Windows Phone er vel litt i bakleksa. nei det er den på ingen måte, eneste er at utvalget apper ikke er alt for stort. Har vel passert 100.000 apper nå, så det burde være mulig å finne det man trenger. Brukergrensesnittet på WP er veldig bra, og den er veldig rask i så måte. Og nå med Tango updaten på plass så er enda flere bugger luket bort @Wicky, så denne gamle Volvoen gjorde jobben sin, og ble ikke kjørt i fra alt for mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Joda, sikkert... Men antall brukere på WP er vel 5 % av alle smarttelefoner? Kanskje mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Joda, sikkert... Men antall brukere på WP er vel 5 % av alle smarttelefoner? Kanskje mindre. Ja, men dette forteller mer om hvordan markedsmakt og brukerpreferanser fungerer enn om at WP er dårligere enn de andre operativsystemene. WP er genialt på den måten at alt virker sømløst selv på temmelig svake WP telefoner. Enten kjører alle programmene som på skinner eller så er de ikke på telefonen. Det mest imponerende med WP er etter min mening hvordan Officepakken er integrert med telefonen og Skydrive. Her bruker man cloudteknologien for alt hva den er verdt og det virker ganske enkelt bare 110%. Go Microsoft!... Sorry for avsporingen Wicky... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Joda volvoen gjorde jobben sin og holdt tempoet oppe Og når jeg først ble frakjørt, så var det helt okey siden det da var "store rikmannsbiler" som fløy forbi... Lurer på å redigere litt video og bilder og få lagt ut det her i tråden snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå