Gå til innhold

Roadtrip Norge-Bosnia-Kroatia! Nå med reisebrev + bilder

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

wannabe meg as..haha :P husker ikke helt når vi tok den...skal sjekke når jeg kommer meg hjem senere ikveld... Må få litt oversikt over km/bensin forbruk samt transportkostnader...

:-) Vi kjørte på ca 12 timer fra Halden-Hockenheim, 155mil i Vulvan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du behøver ikke å legge ut nesten 500 bilder. Det er det ingen som orker å se på og forumet klarer heller ikke så mange bilder på én gang. 15-20 bilder holder... velg de beste og mest representative for turen. Bruk gjerne litt tid på å fortelle hva de enkelte bildene viser... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at Wicky legger ut så mange bilder han selv føler for i sin egen tråd :wink:

Selvfølgelig, men forumet får normalt problemer med skaleringen av bildene når antall bilder overstiger en viss mengde innenfor et antall innlegg på en side. Jeg tror problemet oppstår ved 15-20 stk. Det er mulig at dette er litt forskjellig fra browser til browser, men problemet oppstår både i Firefox og Explorer.

Jeg synes personlig ikke at enormt mange bilder uten kommentarer er spesielt interessant, men andre kan jo selvfølgelig mene noe annet... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde uansett tenkt å laste opp bildene på photobucket, og deretter linke dem inn her med tekst.. Er ganske mye som har skjedd...mye å vise.. veiene der nede er GANSKE råe så er greit å få med seg en del bilder derfra.. Har også en del videoklipp på tlf som jeg kan sette sammen og legge ut..hmm... Nei jeg får gjøre som jeg vil i tråden min...Men nei, 485 bilder orker jeg ikke redigere og legge ut...SÅ lite er det ikke å gjøre på jobben :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...