Ellingsen B. Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 tok du Puttgarden- Rødby fergen på søndagskvelden/natt? (orket ikke se igjennom hele tråden for å se) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Ja tok den da ja...why? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 tok den selv da.. Vi tok 23.45 fergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 wannabe meg as..haha husker ikke helt når vi tok den...skal sjekke når jeg kommer meg hjem senere ikveld... Må få litt oversikt over km/bensin forbruk samt transportkostnader... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 wannabe meg as..haha husker ikke helt når vi tok den...skal sjekke når jeg kommer meg hjem senere ikveld... Må få litt oversikt over km/bensin forbruk samt transportkostnader... Vi kjørte på ca 12 timer fra Halden-Hockenheim, 155mil i Vulvan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 pøh...jeg kjørte 620mil jeg as... oyeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 pøh...jeg kjørte 620mil jeg as... oyeah! blir fort mil ja.. vi hadde vel 400mil på fredag til søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Tenkte å bruke arbeidsdagen imorgen på å oppdatere tråden med tekst og bilder...Men jeg har VELDIG mange bilder fra selve kjøreturen/veiene...interessant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 legg ut, kjør på wooooooooooo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 detta kan ta tid... 485 bilder.... photobucket klikker når jeg skal laste dem opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Du behøver ikke å legge ut nesten 500 bilder. Det er det ingen som orker å se på og forumet klarer heller ikke så mange bilder på én gang. 15-20 bilder holder... velg de beste og mest representative for turen. Bruk gjerne litt tid på å fortelle hva de enkelte bildene viser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Jeg foreslår at Wicky legger ut så mange bilder han selv føler for i sin egen tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Jeg vil gjerne se mange bilder, så lenge det ikke blir slik som dette reisebrevet med en trillion bilder der 50% av de er helt like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Jeg foreslår at Wicky legger ut så mange bilder han selv føler for i sin egen tråd Selvfølgelig, men forumet får normalt problemer med skaleringen av bildene når antall bilder overstiger en viss mengde innenfor et antall innlegg på en side. Jeg tror problemet oppstår ved 15-20 stk. Det er mulig at dette er litt forskjellig fra browser til browser, men problemet oppstår både i Firefox og Explorer. Jeg synes personlig ikke at enormt mange bilder uten kommentarer er spesielt interessant, men andre kan jo selvfølgelig mene noe annet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Hadde uansett tenkt å laste opp bildene på photobucket, og deretter linke dem inn her med tekst.. Er ganske mye som har skjedd...mye å vise.. veiene der nede er GANSKE råe så er greit å få med seg en del bilder derfra.. Har også en del videoklipp på tlf som jeg kan sette sammen og legge ut..hmm... Nei jeg får gjøre som jeg vil i tråden min...Men nei, 485 bilder orker jeg ikke redigere og legge ut...SÅ lite er det ikke å gjøre på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå