tambur4 Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 Hmmm, kunne kanskje tenkt meg en spoiler foran.. Men ikke Alpina, som jeg synes kanskje blir litt for voldsom. Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Denne tar seg veldig godt ut på en ellers original bil. Det kommer en og annen for salg iblant, så det burde ikke være så vanskelig å få tak i Er en original tilbehørsdel, men er ikke sikker på om den står i ETK. Side 7 her: http://www.mye28.com/tech/E28_Accessories_Ger.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet August 5, 2014 Forfatter Share Skrevet August 5, 2014 Jaja, det er de små ting i livet som er viktige! Ny plast i motorrommet, ny plast på taket og nytt ratt. norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 Er det der standard E28 ratt? Aldri sett før. Likte rattet i gamle E28en min, satt godt i hånda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet August 5, 2014 Forfatter Share Skrevet August 5, 2014 Rattet finnes i alle fall i brosjyra med ekstrautstyr. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Først av for en knallfin bil. Her er alt rett på alle måter både farge,utseende og alt. Det rattet du har fått deg ,er vel et ratt som fantes som ekstrautstyr helst til e23 og e24 mener jeg(Sitter med tilbehørskatalogen fra 1985 her nå ). Tre eiket ratt til e28 var noe mindre og mere sportslig i utseende. Men for all del,passet bilen bra. Igjen fin bil som jeg håper du koser deg masse med;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34-Jon Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Ett smykke av en bil! Kos dg med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet August 13, 2014 Forfatter Share Skrevet August 13, 2014 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gahrian Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Fantastisk fin. Hadde vært gøy å sett live en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 Fantastisk fin. Hadde vært gøy å sett live en gang Du ser den i Sarpsborg 30. august www.bilensdag.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet August 21, 2014 Share Skrevet August 21, 2014 nydelig!! sjelden skue tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet August 21, 2014 Forfatter Share Skrevet August 21, 2014 EU-kontroll i dag: Ingen problemer! Ble stående i en halvtime og prate BMW med mekanikeren Status ellers: Har nå kjøpt BBS-frontspoiler, men litt usikker på om den skal monteres. Spoileren skal uansett pusses opp i vinter. Har også fått kjøpt midtarmlener til forsetene. Disse er i skinn, men vil gjerne ha dem i stoff. Hvor får man kjøpt stoff..? Har også mulighet for å få kjøpt det store verktøysettet, komplett med den blå kluten, men det er dyyyyrt! Nye blinklysglass er innkjøpt, noen små sprekker i de gamle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 vakker bil du har der godt noen tar så godt vare på disse bilene bor i halden selv håper jeg ser den live en dag skulle vært noen skikkelige treff for bmw folk i østfold ikke bare amcar he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet September 3, 2014 Forfatter Share Skrevet September 3, 2014 Takk for det☺ Ja, det er morsomt med noe annet enn amcar. Bmwccn Østfold er jo aktive, medlemskveld i morgen! Hva kjører du? Bare å si fra, så får du se bilen☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Morro skal sjekke ut bmwccn jeg kjører en e34 5er touring er litt og gjøre med den ser den i en av linkene under innlegg. er den blå jeg har nå skal pusses opp den du har er helt rå. trur det blir tøft med bbs fanger du skulle hatt på noe gromme bbs felger å de med mye kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå